
Αρχικό μήνυμα απο
PANOS-E60
Νομίζω η διαφορά αρχικής τιμής ανάμεσα σε bmw και mercedes είναι μάλλον δικαιολογημένη. Αφενός τα κυβικά του εξακύλινδρου και αφετέρου η ποιότητα συναρμολόγησης και υλικών σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου.
Ο συνειδητοποιημένος θα πληρώσει τη bmw. Δεν έχουμε παρά να δούμε μιά Ε60 πενταετίας με 100.000 χλμ δίπλα σε μιά ανάλογη Ε200. Η Merc είναι σαφώς πιό κουρασμένη.
Η περισσότεροι από εμάς, απλά θα περιμένουμε να περάσει 5ετία πριν τη βάλουμε στο χέρι ...

Αν η 523 είναι κατά 11.000 ευρώ ακριβότερη από την αντίστοιχη σε ιπποδύναμη και εξοπλισμό Ε200, η διαφορά κατά τη γνώμη μου μόνο δικαιολογημένη δεν είναι, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι η ποιότητα της bmw είναι λίγο ανώτερη (κάτι που δεν το νομίζω μιας και η καινούρια Ε είναι έτσι κι αλλιώς κορυφαία ποιοτικά).
Η λίγο καλύτερη συναρμογή και το πιο αφρώδες υλικό πχ, δεν δικαιολογούν επουδενί μια διαφορά της τάξης του 15-20%, τη στιγμή μάλιστα που η Ε μια ζωή ήταν μπροστά σε πωλήσεις από την 5άρα (αφού η άνεση στην κατηγορία αυτή είναι βασικότερη για τους περισσότερους από την πιο σπορ οδική συμπεριφορά).
Μάλλον και σε αυτή τη γενιά η Ε θα είναι η νικήτρια των πωλήσεων.
Πάντως, οι νέοι φόροι έχουν εκτοξεύσει κυριολεκτικά τις τιμές των premium αυτοκινήτων (και όχι μόνο). Σε λίγο καιρό, το να βλέπουμε καινούρια μοντέλα στους δρόμους θα είναι σπανιότερο και από τις συλλεκτικές αντίκες...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong