Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 39 από 39

Θέμα: F10 Σειρά 5 Βασικός Εξοπλισμός

  1. #31
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή F10 Σειρά 5 Βασικός Εξοπλισμός

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16
    Δηλαδη Σταθη πιστευεις οτι η BMW ειναι αμοιρη των ευθυνων της;

    Αν υποθεσουμε οτι τα αυτοκινητα στην Ελλαδα πωλουνταν εντελως αδασμολογητα τα μοντελα της bmw θα ηταν κελεπουρια;

    Γνωμη μου ειναι πως τα bmw ειναι τσουχτερα με ή χωρις φορους.Γι αυτο αλλωστε παιζουν τοσα πολλα bmw 20 ετιας τοσα μπαξιματα και τοσες μετατροπες
    Τα BMW δεν είναι αυτοκίνητα της. Συνεπώς θα είναι πιό ακριβά. Εάν όμως προσθέσεις στην εργοστασιακή το κέρδος εισαγωγέας και αντιπροσώπου και το φπα, φτάνεις στη γερμανική λιανική.

    Το πρόβλημα είναι ότι οι κοντόφθαλμοι υπερμαλάκες που παίρνουν τις αποφάσεις δεν καταλαβαίνουν ότι τα έσοδα αυτά θα είναι περί τα 400¤ εκ κάτω σε σχέση με πέρυσι. ΌΛΟΙ χαμένοι


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #32
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εμένα πάλι γιατί δε μου φαίνεται και τόσο πλούσιος ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης?

    Και οι τιμές ΠΟΛΥ τσιμπημένες ρε γμτ. Θα μου πεις, με το νέο ΦΠΑ η βασική 316Ci κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ, δε θα φτάσει η 5άρα τα 70+?

    Έχει δίκιο ο Νίκος, πήγαμε 20 χρόνια πίσω.

  3. #33
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξεκινά με 11,000 ¤ παραπάνω απο την αντίστοιχη βασική έκδοση της Ε-Class δηλαδή ;
    Aπ΄ότι είδα οι merc ξεκινάνε από 48,800 ¤.
    Οσοι αμφιταλατεύονται ανάμεσα σε αυτά τα δύο, η διαφορά είναι αρκετά μεγάλος ανασταλτικός παράγοντας ώστε να επιλέξουν την 5άρα.
    Νομίζω η διαφορά αρχικής τιμής ανάμεσα σε bmw και mercedes είναι μάλλον δικαιολογημένη. Αφενός τα κυβικά του εξακύλινδρου και αφετέρου η ποιότητα συναρμολόγησης και υλικών σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου.

    Ο συνειδητοποιημένος θα πληρώσει τη bmw. Δεν έχουμε παρά να δούμε μιά Ε60 πενταετίας με 100.000 χλμ δίπλα σε μιά ανάλογη Ε200. Η Merc είναι σαφώς πιό κουρασμένη.

    Η περισσότεροι από εμάς, απλά θα περιμένουμε να περάσει 5ετία πριν τη βάλουμε στο χέρι ...

  4. #34
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    παιδες εχω μια απορια..κοιτουσα το φυλλαδιο του νεου F10 (528) και εχω μια απορια....ο ελεγχοσ δυναμικης οδηγησης τι κανει ακριβως???γνωριζει κανενας???

  5. #35
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομίζω η διαφορά αρχικής τιμής ανάμεσα σε bmw και mercedes είναι μάλλον δικαιολογημένη. Αφενός τα κυβικά του εξακύλινδρου και αφετέρου η ποιότητα συναρμολόγησης και υλικών σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου.

    Ο συνειδητοποιημένος θα πληρώσει τη bmw. Δεν έχουμε παρά να δούμε μιά Ε60 πενταετίας με 100.000 χλμ δίπλα σε μιά ανάλογη Ε200. Η Merc είναι σαφώς πιό κουρασμένη.

    Η περισσότεροι από εμάς, απλά θα περιμένουμε να περάσει 5ετία πριν τη βάλουμε στο χέρι ...
    Αν η 523 είναι κατά 11.000 ευρώ ακριβότερη από την αντίστοιχη σε ιπποδύναμη και εξοπλισμό Ε200, η διαφορά κατά τη γνώμη μου μόνο δικαιολογημένη δεν είναι, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι η ποιότητα της bmw είναι λίγο ανώτερη (κάτι που δεν το νομίζω μιας και η καινούρια Ε είναι έτσι κι αλλιώς κορυφαία ποιοτικά).
    Η λίγο καλύτερη συναρμογή και το πιο αφρώδες υλικό πχ, δεν δικαιολογούν επουδενί μια διαφορά της τάξης του 15-20%, τη στιγμή μάλιστα που η Ε μια ζωή ήταν μπροστά σε πωλήσεις από την 5άρα (αφού η άνεση στην κατηγορία αυτή είναι βασικότερη για τους περισσότερους από την πιο σπορ οδική συμπεριφορά).
    Μάλλον και σε αυτή τη γενιά η Ε θα είναι η νικήτρια των πωλήσεων.

    Πάντως, οι νέοι φόροι έχουν εκτοξεύσει κυριολεκτικά τις τιμές των premium αυτοκινήτων (και όχι μόνο). Σε λίγο καιρό, το να βλέπουμε καινούρια μοντέλα στους δρόμους θα είναι σπανιότερο και από τις συλλεκτικές αντίκες...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  6. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    alexm (10-08-10)

  7. #36
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν η 523 είναι κατά 11.000 ευρώ ακριβότερη από την αντίστοιχη σε ιπποδύναμη και εξοπλισμό Ε200, η διαφορά κατά τη γνώμη μου μόνο δικαιολογημένη δεν είναι, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι η ποιότητα της bmw είναι λίγο ανώτερη (κάτι που δεν το νομίζω μιας και η καινούρια Ε είναι έτσι κι αλλιώς κορυφαία ποιοτικά).
    Η λίγο καλύτερη συναρμογή και το πιο αφρώδες υλικό πχ, δεν δικαιολογούν επουδενί μια διαφορά της τάξης του 15-20%, τη στιγμή μάλιστα που η Ε μια ζωή ήταν μπροστά σε πωλήσεις από την 5άρα (αφού η άνεση στην κατηγορία αυτή είναι βασικότερη για τους περισσότερους από την πιο σπορ οδική συμπεριφορά).
    Μάλλον και σε αυτή τη γενιά η Ε θα είναι η νικήτρια των πωλήσεων.

    Πάντως, οι νέοι φόροι έχουν εκτοξεύσει κυριολεκτικά τις τιμές των premium αυτοκινήτων (και όχι μόνο). Σε λίγο καιρό, το να βλέπουμε καινούρια μοντέλα στους δρόμους θα είναι σπανιότερο και από τις συλλεκτικές αντίκες...
    εχω μπει και στα δυο και νομιζω οτι η BMW εχει καλυτερο εσωτερικο...αλλα οπως ειπες ενα ταμπλο δε δικαιολογει τετοια διαφορα....ο φορος πολυτελειας εχει εκτιναξει την τιμη και η τιμη κτησης δε δικαιολογειται σε καμια μα καμια των περιπτωσεων....κριμα γιατι πιστεω οτι to F10 θα μπορουσε να τα παει καλα στις πωλησεις...ιδωμεν αν και νομιζω τι στην ελλαδα ειναι χαμενο το παιχνιδι

  8. #37
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    699
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PATSIMINI Εμφάνιση μηνυμάτων
    παιδες εχω μια απορια..κοιτουσα το φυλλαδιο του νεου F10 (528) και εχω μια απορια....ο ελεγχοσ δυναμικης οδηγησης τι κανει ακριβως???γνωριζει κανενας???
    Ο έλεγχος δυναμικής οδήγησης γίνεται με το πάτημα ένος κουμπιού,η ρύθμιση αυτή επηρεάζει τη συμπεριφορά απόκρισης του πεντάλ γκαζιού και της υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης,βελτιώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την δύναμη,επίσης μπορούν να ρυθμιστούν και τα χαρακτηριστικά απόσβεσης των αμορτισέρ,σε συνδυασμό με τα προαιρετικά συστήματα ελέγχου πλαισίου,το Adaptive Drive και το δυναμικό έλεγχο απόσβεσης.....
    ''One love three letters'' .....BMW

  9. #38
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το dynamic drive ειναι ενα συστημα ηλεκτρονικου ελεγχου της αναρτησης με τη βοηθεια ειδικων αμορτισερ και ενεργων αντιστρεπτικων.

    αυτο που κανει ειναι να υπολογιζει την πλευρικη επιταγχυσνη οπως το αυτοκινητο μπαινει σε μια στροφη και με τη βοηθεια εγεφαλου, των αμορτισερ και των ενεργων αντιστρεπτικων να κραταει το αμαξωμα χωρις κλισεις...

    πολυ ωραιο συστημα, συνδυαζει την ανεση στην ευθεια που προσφερει μια μαλακη αναρτηση, με την ακριβεια και τις μειωμενες κλισεις στις στροφες που προσφερει μια σφικτη αναρτηση...



    https://www.bmw.com/com/en/newvehicl...amicdrive.html

    https://www.bmw.com/com/en/insights/...mic_drive.html

  10. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    aristent (09-08-10)

  11. #39
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    στην ελλαδα τουλαχιστον,πιστευω οτι θα επικρατησει η μερσεντες........
    απλα λογω κυβικων και φυσικα τελων κυκλοφοριας,ασφαλειων κλπ.
    Αλλο 270 ευρω τελη και αλλο 800-1.000+η αναλογη αυξηση στα ασφαλιστρα,λογω κυβικων....
    Πιστευω οτι κατι τετοιο συμβαινει στην ελλαδα....
    Και στο φιναλε η μερσεντες,ειναι ενα αξιοπρεπεστατο αμαξι,με οτι συνεπαγεται αυτο!!!

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP