μπορει να ειναι και τιποτα μπεκ???η πολλαπλασιαστης???αυτο που βλεπω ειναι οτι ΟΛΑ τα μπε εμ βε ανεξαρτητου αριθμου κυλινδρων ειναι λιγοτερο αξιοπιστα κι απο τα κινεζικα![]()
μπορει να ειναι και τιποτα μπεκ???η πολλαπλασιαστης???αυτο που βλεπω ειναι οτι ΟΛΑ τα μπε εμ βε ανεξαρτητου αριθμου κυλινδρων ειναι λιγοτερο αξιοπιστα κι απο τα κινεζικα![]()
Μια χαρά τότε. Κατα λάθος μπερδεύτηκα αλλά έχεις δίκιο οτι την καλήπτει η βενζίνη.
Ο φίλος nfot δεν είπε παραπάνω οτι έχει 135. Ολα τα 135/335 μέχρι κάποιας χρονολογίας έβγαζαν πρόβλημα στην αντλία βενζίνης. Χαρακτηρηστικά ο Yodas στο δικό του "συγχωρεμένο" 335 είχε αλλάξει 2 φορές αντλία υψηλής. Επίσης το ίδιο μοτέρ έβγαζε καμιά φορά πολλαπλασιαστές όπως όλα τα τελευταία μοντέλα.
Λιγότερο αξιόπιστο απο κινέζικο δεν θα το έλεγα ποτέ. Ελλατωματικές παρτίδες κάποων εξαρτημάτων ίσως...
ααα δηλαδη μας φταιει η μπος η η οποια μαρκα ειναι το καθε εξαρτημα???η μπε εμ βε φταιει που τα δεχτηκε καιδ εν εκανε ανακληση......ο ανθρωπος εδωσε ενα ματσο ευροπουλα για να τρεχει με ζημια στην αντιπροσωπεια????τα μπε εμ βε τελευταιας γενιας ειναι αναξιοπιστα και μας δουλευουν και οι κατοχοι σκοντα...αυτη ειναι η γνωμη μου που ειμαι παθων...το ηξερα οτι δεν πηρα τον φονια του δρομου αλλα περιμενα τουλαχιστον αλλα να ειναι τα καλα του αυτοκινητου.....αληθεια καντε ενα γκαλοπ αν υπαρχει κανενα αμαξι χωρις ζημια σε μπεκ η πολλαπλασιαστες η τρομπα 2 η 3 ετων κι αν υπαρχει θα ειναι το 10 %...ντροπη για την μπε εμ βε