Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: [E46] τακακια σε 2 λιτρο compact

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τα εργοαστασιακα τακκακια ειναι νομιζω της textar.
    οσο αφορα τα τακκακια ειμαι της αποψης οτι δεν ειναι απολυτη αναγκη να παρεις τα εργοστασιακα.ο λογος ειναι οτι η παστα τους θεωρηται απο τις μαλακες-μετριες...
    τι θα πει αυτο..
    οτι δεν ειναι και τα καλυτερα για οδηγηση κατω απο πιεση.αποδιδουν ομως πολυ καλα στη καθημερινη μας μετακινηση απο το α σημειο στο β χωρις υπερβολες στο γκαζι και σωστη χρηση του φρενου...
    μια αναβαθμιση στα τακκακια με πιο σκληρη παστα σημαινει οτι τα φρενα θα αποδιδουν καλυτερα στη πιο ζορικη οδηγηση.ταυτοχρονα ομως σημαινει οτι θα χρειαζονται το λεγομενο ζεσταμα(μη φανταστεις τιποτα ομως.)
    στον αντιποδα σου λεω πως τα αγωνιστικα τακκακια αντεχουν και αποδιδουν τρομερα σε συνθηκες αγωνα ομως αν πατησεις φρενο για να κοψεις στο στοπ εξω απο το σπιτι σου μολις ξεκινησεις,μπορει να να μην σταματησεις!!!δηλαδη χρειαζονται ζεσταμα!!
    παμε στα σωληνακια...
    τα σωληνακια δεν επιρεαζουν αμμεσα την αποδοση του συστηματος πεδησης.
    ΟΜΩΣ.κανουν κατι αλλο.δινουν πολυ καλυτερη αισθηση στο πενταλ.επειδη τα εργοστασιακα μαρκουτσια οπως λεγονται ειναι απο λαστιχο,στη δυνατη χρηση αυτα διαστελλονται σε αντιθεση με του αεροπορικου τυπου (υψηλης δηλαδη) οπου ΔΕΝ διαστελλονται.ετσι το πενταλ χρειαζεται μικροτερη διαδρομη.γινεται πιο σφιχτο αν θες.
    με αυτο το τροπο εμμεσα εσυ μπορεις να φρεναρεις καλυτερα.
    οσο αφορα τωρα τη χρηση τακκακιων-δισκων,εχουμε τους αναλογους συνδιασμους.βεβαια μπορεις να χρησιμοποιησεις πιο σκληρα τακκακι στους εργοστασιακους δισκους ομως το μειονεκτημα ειναι οτι θα φαγωθουν οι δισκοι πιο γρηγορα.
    οι συνδιασμοι πχ δισκοι brembo τρυπιτοι και τακκακια ferodo 2500 (σκληρο τακκακι-σκληρος δισκος με προσθετη δυνατοτητα αερισμου) αποτελουν αναβαθμισεις του συστηματος πεδησης.
    κατι μικροτερης σημασιας αλλα παλι αρκετα σημαντικο ειναι πως ο κανονας λεει πως μαλακο τακκακι πχ τα εργοστασιακα αφηνουν μεγαλυτερη μαυριλα στις ζαντες.κατι που φαινεται εμφανεστατα.αν δοκιμασεις πιο σκληρα τακκακια θα δεις οτι η μαυριλα θα μειωθει..
    αν θες τη γνωμη μου δοκιμασε τα τακκακια της ferodo.
    αφου τα βρηκες και πιο φθηνα ειδικα..
    αν εχεις καποια χρηματα να διαθεσεις παρε και σωληνακια.ειναι μια πολυ σωστη αναβαθμιση που θα οιασει τοπο οτι ειδους οδηγος και να εισαι.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  2. The Following 3 Users Say Thank You to GEORGE316 For This Useful Post:

    bill_m3 (06-08-10), Nino (07-08-10), Snoo (06-08-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP