Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
Tι έκανε ο φίλος Φάνης?Άλλαξε σωληνάκια και υγρά?ή προχώρησε σε αλλαγή φρένων γενικότερη?
Εμπρος: Zimmerman 286x22mm drilled 115¤
Πισω: Zimmerman 280x10mm drilled 105¤
Σωληνακια: Goodridge εμπρος-πισω 77¤
Υγρα Φρενων: ATE Super Blue Racing Dot4 12¤
Τακακια: BMW (Textar) εμπρος-πισω 120-130¤ ?(δεν θυμαμαι ακριβως)

Ειχε αναψει λαμπακι φρενων, και απο το ψαξε-ψαξε σχετικα με το τι τακακι να βαλω ωστε να βγαζει λιγοτερη βρωμα, να φρεναρει καλυτερα ή εστω τα ιδια με τα μαμα, και να υπαρχει ετοιμοπαραδοτο, εκανα σχεδον 1000 χλμ με αναμμενο λαμπακι(καθυστερησε η παραγγελια)!

Ηρθαν τα παραπανω, και επειδη δεν κρατιομουν (λογω των 1000χλμ φοβομουν μηπως μεινω απο φρενα, οδηγουσα πολυ συγκρατημενα), πηγα να τα βαλω αμεσως.

Ο ενας δεν μπορουσε εκεινη τη μερα, ο επομενος ειχε αλλα τακακια αλλα δεν μπορουσε, τελικα κατεληξα στον 3ο μαστορα, ο οποιος ναι μεν μπορουσε εκεινη τη μερα, αλλα προτεινε τα μαμα(textar) γιατι ειπε πως δεν χρειαζοταν κατι παραπανω το συγκεκριμενο αμαξι.

Πριν την αλλαγη, με καλυπταν μια χαρα τα φρενα, αλλα σε καλες στροφοδιαδρομες εχανα συντομα το "καλο" φρενο που ειχα. Αρκετες φορες φοβαμαι οταν το πιεζω, και ενω μπορω να στριψω χωρις φρενο με τα συγκεκριμενα χλμ που εχω, αυθορμητα το παταω αλλοτε πολυ και αλλοτε λιγο. Φρενακιας λοιπον..

Μετα την αλλαγη, δεν ξερω αν ειναι ψυχολογικο ή οχι, αλλα νιωθω οτι φρεναρω καλυτερα. Στις ιδιες διαδρομες(Σουνιο,Διονυσος), με το ιδιο φρενο στα ιδια σημεια, νομιζω πως "αντεχει" περισσοτερο.
Επισης γλυτωσα μια καραμπολα 4 αυτοκινητων στη λ.Βουλιαγμενης οπου σταματησα πραγματικα στον ποντο!!! Δεν ξερω αν πριν την αλλαγη θα σταματουσα το ιδιο ή οχι, αλλα αφου σταματησα ενα δαχτυλο απο τον μπροστινο μου..καλα ειναι!

Ισως με αλλα τακακια, να φρεναρω ακομα καλυτερα. Θα δοκιμασω στην επομενη αλλαγη.
Ισως να μην εκαναν τη διαφορα οι δισκοι, αλλα τα σωληνακια και τα υγρα.

Να πω πως το "σφυριγμα" των πισω δισκων (κατι σαν χρρρρρρ) στην αρχη ηταν εκνευριστικο, πλεον δεν με απασχολει αλλα ακουγεται αρκετα.