Έπαθα ακριβώς το ίδιο με Cosmote το Μάιο. Απο 240 λεπτά χρόνου ομιλίας βρέθηκα να έχω μιλήσει 680 (!) χωρίς φυσικά να τα έχω μιλήσει. Απαθέστατοι οι "γερμανικοι" υπάλληλοι και οι τηλεφωνητές της εταιρείας εδιναν ως μόνη απάντηση "Τα έχετε μιλήσει κύριε...". Όταν έκαψα θερμοστάτη απο τα νεύρα μου και ανέβασα θερμοκρασία το τροπάριο άλλαξε λέγοντας μου οτι οι χρεώσεις άλλαξαν απο την εταιρεία (χωρίς βέβεια να έχω ενημερωθεί για κάτι τέτοιο..) και δε γίνονταν ανα δευτερόλεπτο αλλά ανα 5λεπτο και γι'αυτό ήρθε "φουσκωμένος" ο λογαριασμός. Επειδή δεν έβγαζα άκρη με το μακρύ και το κοντό του καθενός απλά έκοψα τη σύνδεση χωρίς φυσικά να πληρώσω τον τελευταίο μου λογαριασμό. Με έχουν ενοχλήσει 2-3 φορές απο τότε και μόλις με απειλούν για δικαστήρια και άλλα τέτοια, κρατάω τα στοιχεία του εκάστοτε υπαλλήλου και του λέω οτι θα γίνει μήνυση σ'αυτόν και στην εταιρεια για απειλή. Μετά μαλακώνουν, αρχίζουν τις συγνώμες, μιλάνε ευγενικά και τέλος απλά το κλεινουν.










