Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32

Θέμα: [E46] αλλαγη κινητηρα;

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stavros67 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα παιδιά. Τελικά έχω στεναχωρεθεί πολύ με το αμάξι, και τελικά αποφάσισα να το αλλάξω. Ευτυχώς από εκεί που το πήρα μου το αλλάζουν και μου δίνουν και εγγύηση 2 χρόνια. Τι λέτε για το 318 2000; πιο καινούριο μοντέλο και πολύ προσεγμένο. Θα ήθελα να ρωτήσω για τα τέλη κυκλοφορίας του, Πόσο περίπου; Ευχαριστώ.
    γεμισε το τεποζιτο σου κατοσταρα απο bp, εκο η shell και βαλε μεσα στο τεποζιτο καθαραστικο για βαλβιδες. βγες εθνικη και κανε μια μεγαλη λογικη αποσταση με 5η και υψηλες στροφες(πηγαινε ας πουμε αθηνα κορινθο και γυρνα). μετα απο 300 περιπου με 400 χιλιομετρα το αμαξι θα στρωσει. συνεχισε να του βαζεις κατοσταρα για 2-3 τεποζιτα και πιστευω οτι δεν θα χρειαστει να αλλαξεις αμαξι. απο οτι καταλαβα το αμαξι σου δεν το "κακομεταχειριζοσουν" για αυτο και τσιμπαει λαδακια.. ενα μοτερ οταν δουλευει συνεχεια χαμηλες στροφες μαζευει καταλοιπα στις βαλβιδες αλλα και στον χωρο καυσης. το αποτελεσμα ειναι οι βαλβιδες να μην πατανε σωστα και να περνα λαδι απο την κεφαλη στον χωρο καυσης. οι κατοσταρες εχουν μεσα ειδικα καθαριστικα για την συντηρηση του μοτερ και ειναι ποιοτικα πιο καλη βενζινη αν ειναι ατοφια και οχι φτιαχτη κατοσταρα με προσθετα.το καθαριστικο για τις βαλβιδες θα μαλακωσει την μακα που εχουν μαζεψει και θα την αποβαλει απο την πατουρα των εδρανων

  2. #2
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.032
    Thanked
    627
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    γεμισε το τεποζιτο σου κατοσταρα απο bp, εκο η shell και βαλε μεσα στο τεποζιτο καθαραστικο για βαλβιδες. βγες εθνικη και κανε μια μεγαλη λογικη αποσταση με 5η και υψηλες στροφες(πηγαινε ας πουμε αθηνα κορινθο και γυρνα). μετα απο 300 περιπου με 400 χιλιομετρα το αμαξι θα στρωσει. συνεχισε να του βαζεις κατοσταρα για 2-3 τεποζιτα και πιστευω οτι δεν θα χρειαστει να αλλαξεις αμαξι. απο οτι καταλαβα το αμαξι σου δεν το "κακομεταχειριζοσουν" για αυτο και τσιμπαει λαδακια.. ενα μοτερ οταν δουλευει συνεχεια χαμηλες στροφες μαζευει καταλοιπα στις βαλβιδες αλλα και στον χωρο καυσης. το αποτελεσμα ειναι οι βαλβιδες να μην πατανε σωστα και να περνα λαδι απο την κεφαλη στον χωρο καυσης. οι κατοσταρες εχουν μεσα ειδικα καθαριστικα για την συντηρηση του μοτερ και ειναι ποιοτικα πιο καλη βενζινη αν ειναι ατοφια και οχι φτιαχτη κατοσταρα με προσθετα.το καθαριστικο για τις βαλβιδες θα μαλακωσει την μακα που εχουν μαζεψει και θα την αποβαλει απο την πατουρα των εδρανων
    αφου διαβασα ολο το φορουμ σχετικα με το προβλημα που ξεκινησε περσυ μαζι με τα μπεκ και συνεχιστηκε με τις καλοκαιρινες μου περιπετειες,ειπα να μην το ποσταρω εκει αλλα εδω,μιλαω για την ξαφνικη καταναλωση λαδιου που εχω.
    το διαλεξα και το βαζω εδω γιατι σαν πρωτη λυση,αντιμετωπιση πολλοι απο εγχωρια και ξενα φορουμ μου προτειναν πρωτα να κανω αυτο που λεει ο πατρινος πιο πανω και αν δεν πιασει παμε για μετρηση συμπιεσης.

    1λτ σε σχεδον 2000χλ. εχει παει η καταναλωση εντελως ξαφνικα και ταυτοχρονα μαζι με το θεμα με τα μπεκ που χαλασαν εδω και 1 χρονο.πριν ειχα τοσο σε 10-12.000 χιλ.αποτομη πτωση!

    η πρωτη πιθανη αιτια,ειναι τσιμουχακια βαλβιδων σε πρωτη φαση και μετα ελατηρια.υπαρχει ενα θεμα περιπου ιδιας ημερομηνιας με αυτο που ειχα διαβασει,οπου και εσεις ενας-ενας τοτε ανακαλυπτατε ρωτωντας ο ενας τον αλλο την ηλιθιοτητα κατασκευης των νεων μοτερ και αυτου του προβληματος και πηγαινατε στην σειρα να κανετε επισκευη.
    αυτο που ηθελα να ρωτησω ,με την συμπιεση μετρωντας μπορουμε να ξερουμε αν ειναι μονο τσιμουχακια ? δλδ. αν ειναι τελικα απο ελατηρια μπορουμε να το ξερουμε με καποιο τροπο,ωστε να μην περασουμε τζαμπα τσιμουχακια η΄αν φτασουμε εκει τα αλλαζουμε ολα ετσι κιαλλιως?

    οσον αφορα τα τσιμουχακια,ρωτησα τιμες..απο 350-400 μεχρι 700-1000.προφανως οι ακριβοτεροι οπως μου ειπαν δεν εχουν τα εργαλεια.ομως και αυτοι που τα εχουν ενω τα τσιμουχακια ειναι πολυ φθηνα σαν ανταλλακτικα ,αντε και τα λαδια φιλτρα μαζι,δικαιολογειται τοσα πολλα εργατικα 400 ευρω επειδη εχουν τα εργαλεια?

    ειχα διαβασει οτι καποιο μελος στην επαρχια το εκανε με 250 ευρω συνολικα.

    αν τωρα ειναι ελατηρια,ποιο ειναι το ποσο επιδιορθωσης.που εκει ειναι μεγαλο καθως ανοιγεις τα παντα?
    αυτην την μεθοδο παντως πολυ/πολλοι την εξυμνουν για τον καθαρισμο των ελατηριων,εαν ειναι μονο βρωμικα και δεν εχουν αλοιωθει τελειως.καποια απο τα καθαριστικα που κανουν δουλεια αλλα οχι με μια φορα ειναι τα:

    LM pro engine flush

    berrymans

    HPL engine cleaner αυτο ειναι αμερικανικο δυσκολο να βρεθει ομως ευρωπη.λενε οτι ειναι το καλυτερο ομως.


    την γνωμη σας.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP