γεμισε το τεποζιτο σου κατοσταρα απο bp, εκο η shell και βαλε μεσα στο τεποζιτο καθαραστικο για βαλβιδες. βγες εθνικη και κανε μια μεγαλη λογικη αποσταση με 5η και υψηλες στροφες(πηγαινε ας πουμε αθηνα κορινθο και γυρνα). μετα απο 300 περιπου με 400 χιλιομετρα το αμαξι θα στρωσει. συνεχισε να του βαζεις κατοσταρα για 2-3 τεποζιτα και πιστευω οτι δεν θα χρειαστει να αλλαξεις αμαξι. απο οτι καταλαβα το αμαξι σου δεν το "κακομεταχειριζοσουν" για αυτο και τσιμπαει λαδακια.. ενα μοτερ οταν δουλευει συνεχεια χαμηλες στροφες μαζευει καταλοιπα στις βαλβιδες αλλα και στον χωρο καυσης. το αποτελεσμα ειναι οι βαλβιδες να μην πατανε σωστα και να περνα λαδι απο την κεφαλη στον χωρο καυσης. οι κατοσταρες εχουν μεσα ειδικα καθαριστικα για την συντηρηση του μοτερ και ειναι ποιοτικα πιο καλη βενζινη αν ειναι ατοφια και οχι φτιαχτη κατοσταρα με προσθετα.το καθαριστικο για τις βαλβιδες θα μαλακωσει την μακα που εχουν μαζεψει και θα την αποβαλει απο την πατουρα των εδρανων