sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Ο κουμπαράς άνοιξε. Αν ξεκινάει με 450 τότε τα 600 είναι εφικτά με περιφεριακές επεμβάσεις. Πάντως το κόκκινο είναι πανέμορφο αν και είναι γραφιστικό δημιούργημα
Είπαν οτι πλέον θα κοιτάξουν να επανέλθουν με κάποιον τρόπο στις ρίζες του division....
δεν με νοιάζει αν είναι τουρμπιστό ή όχι ( θα το ήθελα τουρμπιστό...να γελάω με την ροπή του..)
δεν με καίει καθόλου αν V ή straight6 το μοτεράκι...( θα το ήθελα straight 6 με αντοχή RB26DETT!!!! )
με νοιάζει να έχει κιλά όσα και το csl
να εχει τιμόνι όπως το 30αρι
να στρίβει όπως το csl
και να είναι αλήτικο σαν το 46αρι...
αλλιώς μας βλέπω με suv......
πολύ λένε οτι το Μ το 92 είναι κορυφαίο( και πανέμορφο ) αλλά όλοι λένε οτι δεν έχει feeling...οτι είναι τοσο πολυ gran tourer πια που χάνει κάπου το νόημα( κοντεύει να φτάσει τα 5αρια...) και ας έχει 80% περισσότερη ακαμψία το πάτωμα απο το 46αρι...
θα ήθελα πραγματικά το καινούργιο να είναι ή να πλησιάζει αυτό που πριν 19-20 χρόνια με έκανε να μείνω με το στόμα στο πάτωμα εξω απο ενα συνεργείο και να χαζεύω το ΠΡΑΜΑ επι 2 ωρες ασταμάτητα....( θυμάμαι έβριζε ο πατέρας μου τότε τον μηχανικό-κολλητό του... "πάει το κωλόπαιδο καταστράφηκε" !!! ακόμη αυτό λένε...χαχαχαχαχαχα )
Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...
Μ3 is gone...
δε νομίζω στράτο...σκέψου ένα τρίλιτρο με σχεδόν ότι φοράει το δικό σου
και να βγάζει και λίγο παραπάνω δύναμη. και αυτό το μοτέρ πάλι πιεσμένο
θα είναι όπως και τα προηγούμενα ///Μ μοτέρ. ίσως με μεγαλύτερα τούρμπο
κάποια στιγμή να μπορέσει κάποιος να παίξει, αλλά και αυτό με κίνδυνο πιστεύω.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
καλη η εξελιξη και καλως να ερθει το νεο Μ3...
θηριο θα ειναι... εχουμε εμπιστοσυνη στο ντιβιζιον...
κατι ξερουνε κι αυτοι...
αλλα κατα τα αλλα, πολυ αλητεια ρε παιδια το 46αρι...
σαν τον τονυ μοντανα ενα πραμα, οπως ελεγε κι ενας φιλος μας...!
εσεις που τα εχετε μη διανοηθειτε να τα δωσετε για ενα κομματι ψωμι...
κρατηστε τα (αν εχετε τη δυνατοτητα), καποια στιγμη θα τα γυρευουν περισσοτερο απο σπορ-εβο2... και οσα θα υπαρχουν τοτε θα ειναι ή απλησιαστα, ή λιωμενα!
προσεχετε απο τωρα, για να εχετε στα γεραματα σας κατι να σας θυμιζει οτι ειστε ακομα ζωντανοι!
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
υπαρχει ανθρωπος που θελει να δωσει το 46ΡΙΜ3???
παντως εγω που προσφατα εκανα το 36ρι 328....δε νομιζω ποτε να πουληθει,εκτος αναγκης βεβαια..
στη χειροτερη φανταζομαι να παραδωθουν πινακιδες και να βγαινει παγανια σε καμμια πιστα η σε κανεναν ερημο δρομο του χωριου....
η στη καλυτερη περιπτωση που θα εχω σπιτακι με κηπο η τελος παντων σπιτι με γκαραζ,να μπει μεσα και να το βλεπουν τα παιδια και τα εγγονια μου...
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
Σταθη μην ανησυχείς....
Θα με βλεπετε σε καμια 20αρια χρονια να τρεχω αναβαση στα ΙΣΤΟΡΙΚΑ και ο θορυβος της καβουκας να ανατριχιαζει τα πληθη!
ΟΛΕΕΕΕΕ
Thomelef (29-07-10)
To 46άρι Μ3 είναι αλητεία και έρωτας μαζί! Ακόμη θυμάμαι την πρώτη φορά που το είδα το 2002 στην Ελλάδα, να σκάει έξω από γνωστό συνεργείο bmw, σε phoenix yellow και ο ήλιος να διαγράφει απίστευτα τα φουσκώματά του....το αμάξι έδειχνε απλά απίστευτο! Θυμάμαι όλοι οι μηχανικοί και πελάτες του συνεργείου είχαν βγει έξω και το χαζεύανε με τρόπο που σήμερα θα χαζεύανε zonda cinque!
Tέτοια ταραχή με αμάξι φυσικά και δεν έπαθα όταν είδα πρώτη φορά το Ε92, μου φαινόταν σαν κάτι να έλειπε, σαν κάτι να ήθελα διαφορετικό, ακόμη και ως GTS δεν με τρελαίνει....
Όσων αφορά τώρα την οδήγηση, το μόνο που ζηλεύουμε όσοι οδηγάμε 46άρι είναι η extra στιβαρότητα και ακαμψία του 92, τα γκάζια του όχι τόσο αφού και ο S54 έχει τόσο "χαρακτήρα" που ισοδυναμεί με +50 HP.
Συμφωνώ πως σε κάποια χρόνια ένα γνήσιο καλοσυντηρημένο 46άρι θα άξίζει πολλά αφού το μοντέλο είναι ένα πολύ ικανό "all time classic" supersport αυτοκίνητο.
Προς τους μαντράδες: Πουλήστε τα Μ3 στο εξωτερικό να βγάλετε και καλύτερα χρήματα, ας μην υποτιμήσετε άλλο (ονομαστικά και όχι ουσιαστικά) ένα αμάξι που αξίζει πολλά....
Thomelef (29-07-10)
Το ΣΠΟΡ αυτοκινητο πρεπει να ειναι ΕΛΑΦΡΥ..οχι μονο για να κερδισει αναλογια κιλα/ιππο αλλα για στριβει και να φρεναρει καλυτερα.
Τα τελευταια Μ ειναι πολυτελη γρηγορα ''σπορ'' αυτοκινητα..
Καθαρα σπορ ειναι τα Ε30,Ε36...το Ε46 σωθηκε απο την εκδοση csl.
Αρα η ΒΜW σκεφτεται πως θα πουλησει περισσοτερο και οχι τι θελει το 20% της αγορας. Το 80% θελει navi και ηλεκτρικα καθισματα....
Παντως τα τουρμπο δε με χαλανε καθολου...ισα ισα που με λιγα πραγματακια θα βλεπουν το θεο.