Το κακό στην όλη υπόθεση ΔΕΝ είναι ότι το ΚΡΑΤΟΣ επτώχευσε αλλά ότι το ΕΘΝΟΣ επτώχευσε...
Και ο νοών νοείτο...
Το μέγεθος του κακού είναι ανάλογο με το ύψος του δανείου.
Και σύμφωνα με τα λόγια ενός εργάτη που μετανάστευσε την δεκαετία του 70, για να δουλέψει για το καλό του έθνους (έλα ρε για τον Jeffrey Mineico λέω) το δάνειο που έδωσε το ΔΝΤ είναι το μεγαλύτερο που έχει δοθεί ΠΟΤΕ.
Δυο τρια βιντεάκια για να περάσουμε καλά:
off topic
Αδιαφορω για τη καταγωγη του. Παραθετω ομως το βιντεακι για να δειτε πως γονατιζει η γλ......ια πανω απο το μνημειο του Κεμαλ.
Παρακολουθειστε το ολοκληρο για να το διαπιστωσετε.
Δε ταυτιζομαι με το δημιουργο του video
Υπηρχε video στο γνωστο ιστοτοπο σχετικο με το προσκυνημα του κεμαλ αλλα το εξαφανισαν οι κου κλουξ κλαν με τις πρασινες κουκουλες
NickE60 (28-07-10)
https://www.youtube.com/watch?v=HS5h3ZGgfRo
EDIT: συγνώμη που δίνω δουλειά στους mod καλοκαιριάτικα.
Ποιοι 4 ελέγχουν το 1/3 των αδειών βυτιοφόρων?
Τι λέει ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ
Στα χέρια τεσσάρων φυσικών προσώπων βρίσκεται ο έλεγχος περίπου 550 από τις συνολικά 1450 άδειες βυτιοφόρων που κυκλοφορούν στην αγορά, όπως είπε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Σύμφωνα με την καταγγελία του κ. Μίχαλου, σχεδόν το 1/3 των αδειών των βυτιοφόρων το χειρίζονται συμφέροντα τεσσάρων φυσικών προσώπων.
Έντονη ήταν η αντίδραση του γενικού γραμματέα της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης Άγγελου Φάλαρη, ο οποίος κάλεσε τον πρόεδρο του ΕΒΕΑ να προσκομίσει στοιχεία.
Σύμφωνα με πληροφορίες , κάποια από τα φυσικά πρόσωπα που έχουν στον έλεγχό τους τις άδειες κινούνται στο χώρο των εμπορευματικών μεταφορών.
Ο κ. Μίχαλος μίλησε και για τις συνέπειες της συνεχιζόμενης απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων κάνοντας λόγο για τεράστιο πρόβλημα τόσο στον τουρισμό όσο και στις εξαγωγές.
«Εντός της σημερινής ημέρας πρέπει να λήξει», πρόσθεσε.
πηγη
ουδεν σχολιον
Stathis (28-07-10)
και μετα μιλαμε για καρτελ...
κι αυτο τι ειναι?????
Το 1/3 των αδειών των βυτιοφόρων λέει παιδιά. Τα φορτηγά είναι υπερ πολλαπλάσια και η μεγάλη πλειονότητα ανήκει σε μεροκαματιάρηδες και μικρές εταιρίες μεταφορών