ναι, στους νεότερους συμπιεστές (Compact Variable Compressors) που δεν έχουν ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη (κομπλερ) αλλά περιστρέφονται συνέχεια (ακόμα και κλειστό να είναι το Α/C) ελέγχεται η πίεση και το φορτίο ηλεκτρονικά μέσω κάποιων παραμέτρων ενος controller και μέσω μιας πλάκας που μεταβάλλει την χωρητικότητα όμως και πάλι αυτό δεν σταματάει να επιβαρύνει τον κινητηρα, τον επιβαρύνει όμως αρκετά λιγότερο. Ένας καθαρά ηλεκτρικός συμπιεστής είναι πλήρως ελεγχόμενος ηλεκτρονικά χωρίς να επιβαρύνει τον κινητηρα..
Το δικό σου είναι και diesel..... στις 2.500 rpm είσαι ήδη στη μέγιστη ροπή..
https://delphi.com/manufacturers/aut...mpressors/cvc/