Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 18 από 18

Θέμα: Κατανάλωση με A/C

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σε κάποιες μετρήσεις που είχαν κάνει (η General Motors αν θυμάμαι καλά) η διαφορά του να έχεις ανοιχτά παράθυρα ή κλειστά παράθυρα και A/C ήταν μηδαμινή. Η απόδοση του κινητήρα σε αυτοκίνητο 100 ίππων ήταν μειωμένη κατα 15% κατα μέσο όρο (με Α/C)

  2. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    paganis (25-07-10)

  3. #12
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φυσικά! Είναι προτιμότερο να έχει μεγαλύτερη μπαταρία και λίγο μεγαλύτερο δυναμό παρά ένα δυναμό + ένα συμπιεστή "πάνω" στο στρόφαλο, αλλά το πιο σημαντικό θέμα είναι ότι συνδεδεμένο στο δίκτυο can θα παίρνει εντολές από την θέση του πεντάλ του γκαζιού, απότομη κίνηση, πλήρως ανοιχτή πεταλούδα κλπ, οπότε θα κατεβάζει στροφές μειώνοντας τα φορτία οπότε και την επιβαρυντική διεργασία του δυναμό να φορτίζει την μπαταρία (αν χρειάζεται) τη στιγμή που προέχει κάτι άλλο.. (η επιτάχυνση)

    Μα αυτό το κάνουν και τώρα τα οχήματα.

    Δλδ να κόβουν τα φορτία όταν σανιδώνεις.(δυναμό air condition κτλ).

    Στον άσσο με 130 σταθερά το A/C ανεβάζει κατά 0,2lt/100km την κατανάλωση.

    Και ρόλο παίζει το πότε κομπλάρει ή όχι το κομπρεσέρ, άρα έχει άμεση συνάρτηση με τη θερμοκρασία που είναι ρυθμισμένο.

  4. #13
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    θεωρητικα και πρακτικα παντως, σε πορεια...η καταναλωση με ανοιχτο παραθυρο, λογω αεροδυναμικων αντιστασεων...προσεγγιζει(ι σως και ξεπερναει) την καταναλωση, με a/c εν λειτουργια!! τωρα σε συνθηκες μποτιλιαρισματος...και συνεχες σταματα- ξεκινα( με μηδενικες αεροδυναμικες αντιστασεις) ..σαφεστατα το a/c , κοστιζει αρκετα παραπανω απο το ανοιχτο παραθυρο!
    σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ/ώρα που η αεροδυναμική παίζει τεράστιο ρόλο συνιστάτε η χρήση κλιματιστικού με κλειστά παράθυρα
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  5. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα αυτό το κάνουν και τώρα τα οχήματα.

    Δλδ να κόβουν τα φορτία όταν σανιδώνεις.(δυναμό air condition κτλ).

    Στον άσσο με 130 σταθερά το A/C ανεβάζει κατά 0,2lt/100km την κατανάλωση.

    Και ρόλο παίζει το πότε κομπλάρει ή όχι το κομπρεσέρ, άρα έχει άμεση συνάρτηση με τη θερμοκρασία που είναι ρυθμισμένο.
    ναι, στους νεότερους συμπιεστές (Compact Variable Compressors) που δεν έχουν ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη (κομπλερ) αλλά περιστρέφονται συνέχεια (ακόμα και κλειστό να είναι το Α/C) ελέγχεται η πίεση και το φορτίο ηλεκτρονικά μέσω κάποιων παραμέτρων ενος controller και μέσω μιας πλάκας που μεταβάλλει την χωρητικότητα όμως και πάλι αυτό δεν σταματάει να επιβαρύνει τον κινητηρα, τον επιβαρύνει όμως αρκετά λιγότερο. Ένας καθαρά ηλεκτρικός συμπιεστής είναι πλήρως ελεγχόμενος ηλεκτρονικά χωρίς να επιβαρύνει τον κινητηρα..

    Το δικό σου είναι και diesel..... στις 2.500 rpm είσαι ήδη στη μέγιστη ροπή..

    https://delphi.com/manufacturers/aut...mpressors/cvc/

  6. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    oldcarskickass (26-07-10)

  7. #15
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μολις χθεσινη διαπιστωση.
    σε Ε36 328 260 χιλιομετρα αποσταση ΜΕ χρηση κλιματιστικου και μεση ωριαια ταχυτητα περιπου 130 εκαψα 18 και κατι λιτρα.
    ειναι μια λογικοτατη καταναλωση (χαμηλη θα ελεγα)
    παρολο που ειναι ισως σπαστικο να βρισκεσαι στην εγνατια οδο σχεδον μονος και να εισαι με 120-130,η μειωμενη καταναλωση ειναι η ανταμοιβη.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  8. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι, στους νεότερους συμπιεστές (Compact Variable Compressors) που δεν έχουν ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη (κομπλερ) αλλά περιστρέφονται συνέχεια (ακόμα και κλειστό να είναι το Α/C) ελέγχεται η πίεση και το φορτίο ηλεκτρονικά μέσω κάποιων παραμέτρων ενος controller και μέσω μιας πλάκας που μεταβάλλει την χωρητικότητα όμως και πάλι αυτό δεν σταματάει να επιβαρύνει τον κινητηρα, τον επιβαρύνει όμως αρκετά λιγότερο. Ένας καθαρά ηλεκτρικός συμπιεστής είναι πλήρως ελεγχόμενος ηλεκτρονικά χωρίς να επιβαρύνει τον κινητηρα..

    Το δικό σου είναι και diesel..... στις 2.500 rpm είσαι ήδη στη μέγιστη ροπή..

    https://delphi.com/manufacturers/aut...mpressors/cvc/
    Στις 2500 κοντεύω να χτυπήσω κόφτη!

  9. #17
    Εγγραφή
    20-03-10
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.727
    Thanked
    2862
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο δικό μου, με τον Ν40 (1600κ.ε. 115 άλογα) γιά Χαλκιδική που το χω ελέγξει και πάντα με ίδιες συνθήκες οδήγησης με το κλίμα που έχω, δείχνει 1/2 μέχρι 1λίτρο παραπάνω κατανάλωση στα 100Κm.
    Επίσης κόβει αισθητά και τις επιδόσεις, που γίνεται άμεσα αντιληπτό σε μιά προσπέραση.
    Συνέπειες φυσιολογικές των αδύναμων κινητήρων.
    μια απο τα ιδια και εγω...
    Μη τα συζητας αδερφε...

  10. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στις 2500 κοντεύω να χτυπήσω κόφτη!
    χαχαχαχαχαχα

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP