Σε κάποιες μετρήσεις που είχαν κάνει (η General Motors αν θυμάμαι καλά) η διαφορά του να έχεις ανοιχτά παράθυρα ή κλειστά παράθυρα και A/C ήταν μηδαμινή. Η απόδοση του κινητήρα σε αυτοκίνητο 100 ίππων ήταν μειωμένη κατα 15% κατα μέσο όρο (με Α/C)
Σε κάποιες μετρήσεις που είχαν κάνει (η General Motors αν θυμάμαι καλά) η διαφορά του να έχεις ανοιχτά παράθυρα ή κλειστά παράθυρα και A/C ήταν μηδαμινή. Η απόδοση του κινητήρα σε αυτοκίνητο 100 ίππων ήταν μειωμένη κατα 15% κατα μέσο όρο (με Α/C)
paganis (25-07-10)
Μα αυτό το κάνουν και τώρα τα οχήματα.
Δλδ να κόβουν τα φορτία όταν σανιδώνεις.(δυναμό air condition κτλ).
Στον άσσο με 130 σταθερά το A/C ανεβάζει κατά 0,2lt/100km την κατανάλωση.
Και ρόλο παίζει το πότε κομπλάρει ή όχι το κομπρεσέρ, άρα έχει άμεση συνάρτηση με τη θερμοκρασία που είναι ρυθμισμένο.
ναι, στους νεότερους συμπιεστές (Compact Variable Compressors) που δεν έχουν ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη (κομπλερ) αλλά περιστρέφονται συνέχεια (ακόμα και κλειστό να είναι το Α/C) ελέγχεται η πίεση και το φορτίο ηλεκτρονικά μέσω κάποιων παραμέτρων ενος controller και μέσω μιας πλάκας που μεταβάλλει την χωρητικότητα όμως και πάλι αυτό δεν σταματάει να επιβαρύνει τον κινητηρα, τον επιβαρύνει όμως αρκετά λιγότερο. Ένας καθαρά ηλεκτρικός συμπιεστής είναι πλήρως ελεγχόμενος ηλεκτρονικά χωρίς να επιβαρύνει τον κινητηρα..
Το δικό σου είναι και diesel..... στις 2.500 rpm είσαι ήδη στη μέγιστη ροπή..
https://delphi.com/manufacturers/aut...mpressors/cvc/
oldcarskickass (26-07-10)
μολις χθεσινη διαπιστωση.
σε Ε36 328 260 χιλιομετρα αποσταση ΜΕ χρηση κλιματιστικου και μεση ωριαια ταχυτητα περιπου 130 εκαψα 18 και κατι λιτρα.
ειναι μια λογικοτατη καταναλωση (χαμηλη θα ελεγα)
παρολο που ειναι ισως σπαστικο να βρισκεσαι στην εγνατια οδο σχεδον μονος και να εισαι με 120-130,η μειωμενη καταναλωση ειναι η ανταμοιβη.
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....