-
το κλιμα δεν παιζει κανενα ρολο σε ποια σκαλα δουλευει και οπως ειπες Κωστα εφοσων δουλευει το κομπρεσερ η καταναλωση ειναι ιδια το μονο που αλλαζει ειναι η θερμοκρασια και αυτο γιατι οσο πιο χαμηλη την βαλουμε τοσο περισσοτερο λειτουργει το κομπρεσερ του AC για να ριξει την θερμοκρασια οποτε και μεγαλωνει η καταναλωση!!αυτο βεβαια το συνανταμε πρισσοτερο σε μικρου κυβισμου και ιποδυναμης αυτοκινητα που κοβουν αρκετα σε επιδωσεις με το κομπλαρισμα του κομπρεσερ!!σε μεγαλυτερες υποδυναμεις ειναι μικροτερη η διαφορα!!! αλλο πχ να δουλευει το ac στο ATOS 1000cc και αλλο στο BMW 2Olt!!η καταναλωση στην ουσια μεγαλωνει εξαιτιας του οδηγου και οχι καθεαυτου του ac!!!το ac κοβει --εσυ πατας να παει το αμαξι = μεγαλυτερη καταναλωση!!!!βεβαια κομπλαρωντας το κομπρεσερ βλεπουμε οτι ανεβαινουν και οι στροφες στο ρελαντι και ειναι λογικο γιατι με το κομπλαρισμα θελει περισσοτερη δυναμη-στροφες το μοτερ για να το κινησει διαφορετικα θα εριχνε πολυ τις στροφες του κινητηρα μεχρι που τον σβηνει κιολας!!!!!
-
The Following 2 Users Say Thank You to gyiama For This Useful Post:
bimmer-corfu (26-07-10), stratos (25-07-10)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP