Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: Κατανάλωση με A/C

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το κλιμα δεν παιζει κανενα ρολο σε ποια σκαλα δουλευει και οπως ειπες Κωστα εφοσων δουλευει το κομπρεσερ η καταναλωση ειναι ιδια το μονο που αλλαζει ειναι η θερμοκρασια και αυτο γιατι οσο πιο χαμηλη την βαλουμε τοσο περισσοτερο λειτουργει το κομπρεσερ του AC για να ριξει την θερμοκρασια οποτε και μεγαλωνει η καταναλωση!!αυτο βεβαια το συνανταμε πρισσοτερο σε μικρου κυβισμου και ιποδυναμης αυτοκινητα που κοβουν αρκετα σε επιδωσεις με το κομπλαρισμα του κομπρεσερ!!σε μεγαλυτερες υποδυναμεις ειναι μικροτερη η διαφορα!!! αλλο πχ να δουλευει το ac στο ATOS 1000cc και αλλο στο BMW 2Olt!!η καταναλωση στην ουσια μεγαλωνει εξαιτιας του οδηγου και οχι καθεαυτου του ac!!!το ac κοβει --εσυ πατας να παει το αμαξι = μεγαλυτερη καταναλωση!!!!βεβαια κομπλαρωντας το κομπρεσερ βλεπουμε οτι ανεβαινουν και οι στροφες στο ρελαντι και ειναι λογικο γιατι με το κομπλαρισμα θελει περισσοτερη δυναμη-στροφες το μοτερ για να το κινησει διαφορετικα θα εριχνε πολυ τις στροφες του κινητηρα μεχρι που τον σβηνει κιολας!!!!!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to gyiama For This Useful Post:

    bimmer-corfu (26-07-10), stratos (25-07-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP