Αυτό το πορτοκαλάκι πολύ ωραίο χρώμα,και από αλόγατα άλλο τίποτα!!!
Αυτό το πορτοκαλάκι πολύ ωραίο χρώμα,και από αλόγατα άλλο τίποτα!!!
''One love three letters'' .....BMW
H μοναδική street-legal BMW όπου κολιές, μπαντιλίκια και ντόνατς, όχι μόνο επιτρέπονται, αλλά επιβάλλονται δια ροπάλου.
Του Φώτη Ραΐση
Φτερά, φτερωτές και φτερουγίσματα. Μια καθωσπρέπει BMW είναι φινετσάτη, κομψή και άρτια εξοπλισμένη. Όμως τούτη ΅δω είναι αλήτικη, γυμνή και έχει roll- cage. Δεν θα μπορούσε να είναι «5άρα», εκ πεποιθήσεως. Είναι όμως «3άρα» της γνωστής οικογένειας M3 που συστήνεται με... σπυριά έφηβου, φουλ στην αδρεναλίνη.
Η έκδοση GTS απαλλάχθηκε από καλούδια εξοπλισμού και φόρεσε την αγωνιστική της ενδυμασία για να συμπληρώσει ώρες πτήσης στις διάφορες πίστες της Ευρώπης. Την ίδια έκδοση τη γνωρίσαμε με την προηγούμενη σειρά M3 συνεπώς η εξέλιξη του νέου μοντέλου ήταν δεδομένη και αναμενόμενη.
Αλουμίνιο, τιτάνιο και ανθρακονήματα μαζί με την αφαίρεση διάφορων επιβαρυντικών στοιχείων εξοπλισμού έριξαν το συνολικό βάρος κάτω από τα 1.500 κιλά. Εξωτερικά δεσπόζει η πίσω μεγάλη αεροτομή από carbon fibre ενώ σε δεύτερη μοίρα έρχονται οι πολυάκτινες μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος, διαμέτρου 19 ιντσών όπου πάνω τους φωλιάζουν τα ανισομεγέθη ελαστικά του εμπρός και του πίσω άξονα τροχών.
Στο ίδιο μήκος κύματος και το εσωτερικό που περιλαμβάνει τα απολύτως απαραίτητα. Δηλαδή, δύο μπάκετ καθίσματα με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, έναν γερό κλωβό ασφαλείας και ένα αγωνιστικό τιμόνι.
Η δύναμη προέρχεται από τον διασκευασμένο V8 κινητήρα της απλής M3, που μεγάλωσε σε διαστάσεις (στα 4,4 λίτρα) ενισχυμένος ως προς την απόδοση με επιπλέον 30 ίππους – φθάνοντας συνολικά στους 450 ίππους. Το κιβώτιο M DKG με σειριακή λειτουργία Drivelogic και διπλό συμπλέκτη των νορμάλ εκδόσεων της M3 προσφέρεται και στην έκδοση GTS.
Τα εντυπωσιακά στοιχεία τεχνολογίας δεν σταματούν εδώ. Οι τεχνικοί της BMW έκαναν τις απαραίτητες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και άλλαξαν την στήριξη του πίσω υποπλαισίου. Αντίστοιχα ενίσχυσαν το σύστημα πέδησης με δαγκάνες 6 εμβόλων εμπρός και τεσσάρων πίσω. Αξίζει να σημειωθεί πως όλες οι παρεμβάσεις έγιναν στο αγωνιστικό τμήμα της BMW, αντίθετα με την επικρατούσα τάση για ανάθεση έργου σε εξειδικευμένο οίκο διασκευών.
Η διάθεση της Μ3 GTS αναμένεται την Άνοιξη του 2010. Στοιχεία που αφορούν στις επιδόσεις και στην τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά.
![]()
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
ρε παιδια τι θηριο ειναι αυτο?
και το χρωμα ειναι τελειο!
Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ MΙΑ Μ3!!!
Σ'αυτό το αυτοκίνητο, το μόνο υποκειμενικό είναι το... χρώμα!!!![]()
Το έχω κατεβάσει απο το itunes στο iphone
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 13-07-10 στις 17:54
450 αλογα
kw clubsport ( λίιιιιγο φτιαγμένη...χαχαχαχαχαχα )
pirelli corsa system
DCT κιβώτιο
φτερούγες μπρος πίσω
και κάτι ακούστηκε για 7:43-7:42 .....ήτοι 7-8 sec πιο γρήγορο απο το μαμα csl του 2003...ίδιο χρόνο με το GT3....
για πείτε....
Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...
Μ3 is gone...
o αλεξανδρος (alexk) λεει οτι τα csl εχουν κατεβει πλεον στο 7.40...
οποτε λογικα το gts θα παιξει πιο κατω...
προς το παρον δεν εχει ακουστει κατι...
προφανως το sportauto δεν το πηρε στα χερια του...
τα πρωτα περιοδικα που το πηραν ειναι τα "Car Enthusiast" και "EVO", οποτε περιμενουμε και τους υπολοιπους...
https://www.carenthusiast.com/review...rst+drive.html
https://www.evo.co.uk/carreviews/evo...ts_review.html
κάπου το διάβασα πρόσφατα για αυτό και το ανέφερα...
τα csl που εχουν κατέβει τα '40 δεν ξέρω κατα πόσο είναι stock...( και μην λέμε χαζά...για aftermarket μιλάω για φρένα - αναρτηση [ moton - intrax - kw ] κανα square σε ζάντα και κανα τελικό...)
αλλά και πάλι αν η διαφορά είναι στα 7-8 δεν θα μου αρέσει...θα ήθελα να είναι πιο γρήγορο...οχι οτι θα το παρω αλλά θα μου ήταν πιο ευκολοχώνευτο....
Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...
Μ3 is gone...
μαλλον δεν θα ειναι τοσο πιο γρηγορο νικο...
τα σασι και το ζυγισμα του csl δεν ειναι ευκολο να επαναληφθει...