-
Φιλε μου πες στον αδερφο σου να ξεκινησει απο καπου ποιο χαμηλα! Φαντασου να αφησεις το χρεπι της σχολης οδηγων που μολις εχεις παρει το διπλωμα με 60 αλογα......και να κατσεις σε ενα Μ//!!! Τωρα σκεψου οτι το rr δεν εχει ουτε αεροσακους ουτε μπαρες, ουτε 4 τροχους ουτε τον ογκο του οποιουδηποτε αυτοκινητου! Μιλαμε για μηχανη ειδικης κατηγοριας παντως και να το ξερεις! Θα συμφωνησω με το φιλο Ptboul και την προταση του!!! Για αρχη το 250 ειναι "σχολειο"! Οτι και να παρει παντως πες του να υπολογιζει και τα εξτρα .....μπουφαν-(η στολη εξαρταται αλλα σε στρητ και γερμανια θα προτεινα στολη)-γαντια-ενα ΚΑΛΟ κρανος κτλ!!!
Ταπεινη μου γνωμη αν παει κατευθειαν στα πολλα κυβικα και αλογα ειναι ρισκο.....και θα αργησει περισσοτερο να εξοικειωθει με τα 2τροχα. Μια καλη πρωτη μηχανη αν του πεφτει μικρο το 250 ειναι τα 600-650 γυμνα η τουρινγκ ......kawasaki er6n-f/ hornet/ suzuki sv.
-
The Following 2 Users Say Thank You to stavr For This Useful Post:
liakos (14-07-10), Ptboul (14-07-10)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP