Σελίδα 3 από 11 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 104

Θέμα: BMW M3 GTS "-Έχεις parktronic? -όχι έχω roll cage"

  1. #21
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    699
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτό το πορτοκαλάκι πολύ ωραίο χρώμα,και από αλόγατα άλλο τίποτα!!!
    ''One love three letters'' .....BMW

  2. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή BMW M3 GTS


    H μοναδική street-legal BMW όπου κολιές, μπαντιλίκια και ντόνατς, όχι μόνο επιτρέπονται, αλλά επιβάλλονται δια ροπάλου.

    Του Φώτη Ραΐση

    Φτερά, φτερωτές και φτερουγίσματα. Μια καθωσπρέπει BMW είναι φινετσάτη, κομψή και άρτια εξοπλισμένη. Όμως τούτη ΅δω είναι αλήτικη, γυμνή και έχει roll- cage. Δεν θα μπορούσε να είναι «5άρα», εκ πεποιθήσεως. Είναι όμως «3άρα» της γνωστής οικογένειας M3 που συστήνεται με... σπυριά έφηβου, φουλ στην αδρεναλίνη.

    Η έκδοση GTS απαλλάχθηκε από καλούδια εξοπλισμού και φόρεσε την αγωνιστική της ενδυμασία για να συμπληρώσει ώρες πτήσης στις διάφορες πίστες της Ευρώπης. Την ίδια έκδοση τη γνωρίσαμε με την προηγούμενη σειρά M3 συνεπώς η εξέλιξη του νέου μοντέλου ήταν δεδομένη και αναμενόμενη.

    Αλουμίνιο, τιτάνιο και ανθρακονήματα μαζί με την αφαίρεση διάφορων επιβαρυντικών στοιχείων εξοπλισμού έριξαν το συνολικό βάρος κάτω από τα 1.500 κιλά. Εξωτερικά δεσπόζει η πίσω μεγάλη αεροτομή από carbon fibre ενώ σε δεύτερη μοίρα έρχονται οι πολυάκτινες μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος, διαμέτρου 19 ιντσών όπου πάνω τους φωλιάζουν τα ανισομεγέθη ελαστικά του εμπρός και του πίσω άξονα τροχών.

    Στο ίδιο μήκος κύματος και το εσωτερικό που περιλαμβάνει τα απολύτως απαραίτητα. Δηλαδή, δύο μπάκετ καθίσματα με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, έναν γερό κλωβό ασφαλείας και ένα αγωνιστικό τιμόνι.

    Η δύναμη προέρχεται από τον διασκευασμένο V8 κινητήρα της απλής M3, που μεγάλωσε σε διαστάσεις (στα 4,4 λίτρα) ενισχυμένος ως προς την απόδοση με επιπλέον 30 ίππους – φθάνοντας συνολικά στους 450 ίππους. Το κιβώτιο M DKG με σειριακή λειτουργία Drivelogic και διπλό συμπλέκτη των νορμάλ εκδόσεων της M3 προσφέρεται και στην έκδοση GTS.

    Τα εντυπωσιακά στοιχεία τεχνολογίας δεν σταματούν εδώ. Οι τεχνικοί της BMW έκαναν τις απαραίτητες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και άλλαξαν την στήριξη του πίσω υποπλαισίου. Αντίστοιχα ενίσχυσαν το σύστημα πέδησης με δαγκάνες 6 εμβόλων εμπρός και τεσσάρων πίσω. Αξίζει να σημειωθεί πως όλες οι παρεμβάσεις έγιναν στο αγωνιστικό τμήμα της BMW, αντίθετα με την επικρατούσα τάση για ανάθεση έργου σε εξειδικευμένο οίκο διασκευών.

    Η διάθεση της Μ3 GTS αναμένεται την Άνοιξη του 2010. Στοιχεία που αφορούν στις επιδόσεις και στην τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά.


    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  3. #23
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή


  4. #24
    Εγγραφή
    16-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.302
    Thanked
    435
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    ρε παιδια τι θηριο ειναι αυτο?
    και το χρωμα ειναι τελειο!

    Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ MΙΑ Μ3!!!

  5. #25
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σ'αυτό το αυτοκίνητο, το μόνο υποκειμενικό είναι το... χρώμα!!!

  6. #26
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το έχω κατεβάσει απο το itunes στο iphone
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 13-07-10 στις 17:54

  7. #27
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    450 αλογα
    kw clubsport ( λίιιιιγο φτιαγμένη...χαχαχαχαχαχα )
    pirelli corsa system
    DCT κιβώτιο
    φτερούγες μπρος πίσω

    και κάτι ακούστηκε για 7:43-7:42 .....ήτοι 7-8 sec πιο γρήγορο απο το μαμα csl του 2003...ίδιο χρόνο με το GT3....

    για πείτε....
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  8. The Following 2 Users Say Thank You to NICK_M3 For This Useful Post:

    BILL007 (20-07-10), Thomelef (09-08-10)

  9. #28
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    o αλεξανδρος (alexk) λεει οτι τα csl εχουν κατεβει πλεον στο 7.40...
    οποτε λογικα το gts θα παιξει πιο κατω...
    προς το παρον δεν εχει ακουστει κατι...

    προφανως το sportauto δεν το πηρε στα χερια του...

    τα πρωτα περιοδικα που το πηραν ειναι τα "Car Enthusiast" και "EVO", οποτε περιμενουμε και τους υπολοιπους...

    https://www.carenthusiast.com/review...rst+drive.html

    https://www.evo.co.uk/carreviews/evo...ts_review.html

  10. #29
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    o αλεξανδρος (alexk) λεει οτι τα csl εχουν κατεβει πλεον στο 7.40...
    οποτε λογικα το gts θα παιξει πιο κατω...
    προς το παρον δεν εχει ακουστει κατι...

    προφανως το sportauto δεν το πηρε στα χερια του...

    τα πρωτα περιοδικα που το πηραν ειναι τα "Car Enthusiast" και "EVO", οποτε περιμενουμε και τους υπολοιπους...

    https://www.carenthusiast.com/review...rst+drive.html

    https://www.evo.co.uk/carreviews/evo...ts_review.html
    κάπου το διάβασα πρόσφατα για αυτό και το ανέφερα...
    τα csl που εχουν κατέβει τα '40 δεν ξέρω κατα πόσο είναι stock...( και μην λέμε χαζά...για aftermarket μιλάω για φρένα - αναρτηση [ moton - intrax - kw ] κανα square σε ζάντα και κανα τελικό...)
    αλλά και πάλι αν η διαφορά είναι στα 7-8 δεν θα μου αρέσει...θα ήθελα να είναι πιο γρήγορο...οχι οτι θα το παρω αλλά θα μου ήταν πιο ευκολοχώνευτο....
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  11. #30
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    μαλλον δεν θα ειναι τοσο πιο γρηγορο νικο...
    τα σασι και το ζυγισμα του csl δεν ειναι ευκολο να επαναληφθει...

Σελίδα 3 από 11 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP