Η αλήθεια είναι οτι τουλάχιστον απο τις φωτογραφίες δεν εχει γίνει πρόβλεψη για την θερμική μόνωση του θόλου και του υπόλοιπου μηχανοστασίου. Θα γίνω γραφικός αλλά δεν νομίζω οτι τους νοιάζει και πολύ, ίσως το αυτοκίνητο να το έχουν για ένα "πάτημα" στ0 1/4 του μιλίου και μετά να το κρυώνουν και να το σβήνουν. Το βλέπω ακόμα πολύ απόμακρο να γίνει κάτι τέτοιο εμπορικό μιας και οι επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν σε μετάδωση και κιβώτιο ταχυτήτων (πέρα των κινούμενων μερών) θα πρέπει αν είναι εκτεταμένες. Και όποιος αγόρασε 335 για να κάνει κάτι τέτοιο αγόρασε λάθος αυτοκίνητο.
Φυσικά δεν φαντάζομαι να εννοείς αυτή τη γάζα απο ίνες υαλοβάμβακα που τυλίγουν το χταπόδι. Αυτό μόνο κακό κάνει και είμαι προσωπικά κατά αφού εγκλοβίζει όλη τη θερμότητα στο μαντέμι και στον άξονα της τουρμπίνας.
Τα μπέκ προφανώς θα είναι συμβατικά και θα τοποθετηθούν με δική τους μπεκιέρα στους αυλούς. Αλίμονο αν τρύπαγαν το καπάκι να βάλουν άμεσου ψεκασμού. Εδώ τα δικά μου δουλεύουν σε duty cycle 50% οπότε αν δουλεύουν σε 90% τότε τα extra μπεκ θα είναι βοηθητικά και θα εγχύουν σχετικά μικρή ποσότητα για να μην υπάρχει προανάφλεξη
Βαγγέλη ένα τέτοιο project θα στοίχιζε περίπου 4500 τα turbo + 500 ελάχιστα για τοποθέτηση + 2000 ελάχιστα για φρένα + 2000 για ανάρτηση ρυθμιζόμενη με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση + 2000 ελάχιστα για φτιαχτή εξάτμιση και όχι επώνυμη άρα κοντά στα 11.000 euro για να γίνει κάτι ολοκληρωμένο. Όνειρο μακρινό φυσικά
Μου αρκεί η δύναμη που έχω. Πλέον με τις καινούριες ρυθμίσεις ξετρυπάω αυτούς που θέλω.
Φυσικά περιμένω γνώμες και συζήτηση Λευτέρη. Και απο μέρους μου δεν θα έβλεπα ποτέ σε 1 turbo αλλά πάντα σε 2 μεγάλα για να κρατηθεί όσο πιο πολύ γίνεται ο χαρατήρας του αυτοκινήτου. Κάτι μου να μπορεί να διαχειριστεί ο εγκέφαλος μου με το autotuning και να μην ψάχνομαι σε ακραίες λύσεις











Απάντηση με παράθεση


