
Αρχικό μήνυμα απο
Snoopy
Παιδια για να γινω πιο ξεκαθαρος.
Δεν κουβεντιαζω για την καταναλωση απο θεμα κοστους, σαφως οταν παιρνεις τετοιες κατασκευες δεν σε απασχολει το κοστος.
Η αντιρρηση μου ειναι πως δεν ειναι τεχνολογικα τοσο εξελιγμενο οσο το διαφημιζουν.
Με 4.500.000 ισως και να υπαρξει και κατι που να πιανει τα 600 χιλιομετρα.
Θα εντυπωσιαστω οταν πιασει 400 χιλιομετρα ενα αυτοκινητο που θα καιει 10 λιτρα στα 100 θα ζυγιζει 1500 κιλα και δεν θα χρειαζεται 6 pentium για να παει ευθεια.
Οταν ειχε βγει η 959 ηταν ενα τεχνολογικο παντρεμα της καθημερινης πραγματικοτητας σε ενα πακετο.
ενας μποξερ κινητηρας, τετρακινηση, αεροδυναμικη, ενα αποτελεσμα με πραγματα απο το ραφι.
Ακομα και σημερα αφηνει πισω της το μεσο ορο της κατηγοριας και παραλληλα εδειξε το δρομο για το πως ειναι φτιαγμενα τα σωστα αυτοκινητα.
Η veyron εκτος απο το οτι ειναι ενας δεινοσαυρος που πιανει τα 400 και για να το κανει αυτο θελει 1000 αλογα, τι τεχνολογικη καινοτομια εχει φερει στον χωρο της αυτοκινησης;
αν λοιπον το εκανε με 3 λιτρα, θα ελεγα Ουαου σουπερ
αν το εκανε απο 1000 κυβικα θα ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο
αν ο περιφημος w κινητηρας της ηταν ας πουμε αεροψυκτος θα ειχα χαζεψει
αλλα τιποτα απο ολα αυτα δεν ισχυει.
Πιο πολυ με εχει εντυπωσιασει το Actros της μερσεντες που ειναι φορτηγο, παρα το μπουγκατο-κτηνος.