-
Προφανώς για να μιλάς για 105 μιλάμε για μοτέρ Μ43...
Tα 130 δεν βγαίνουν...ή και να βγούν κοστίζουν πάρα πολύ (Φ.Π.Ε,πάνω απο 2000)
Eνδεικτικά οι λύσεις (γνωστές ως τώρα)?
1)Φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση=2000-3000ευρώ=πεταμένα λεφτά=10-15 υποθετικά άλογα,ελάχιστα καλύτερη απόκριση
2)Τούρμπο.Με ελάχιστη πίεση,χωρίς άνοιγμα μοτέρ=3000ευρώ=καλή λύση=170 αξιόπιστα άλογα (αλλά έχει και τα - της)
3)Μετατροπή με άλλο μοτέρ δυνατότερο μιας και πλέον έχουν ξεφτιλιστεί οι τιμές.Με 17.000-18.000 παίρνεις γνήσιο 330.Μετατροπή σε 2.5 και πάνω απο 3000-6000 (για 330 ταβάνι,όχι Μ3)
4)Οτιδήποτε άλλο, απλά είναι απάτη...Το μοτέρ αυτό να ξέρεις είναι σκυλί και γι'αυτό είναι και απο τα τελευταία bmw που τουρμπίζουν με άνεση χωρίς προβλήματα...Στα ανεβάσματα δεν τα πάει καλά με λίγα άλογα +...Γενικά να ξέρεις ότι τα bmw δεν ανεβάζουν εύκολα!Καθόλου...Σε σχέση με κάτι γαλλικά,ιαπωνέζικα κτλπ...
Αν σκέφτεσαι τη λύση τούρμπο ο Καρράς στο Άργος το έφτιαχνε και είχε φτιάξει πολλά τέτοια και Ε36 και Ε46 (με Μ43)
Αυτά απο εμένα,
Φιλικά Βασίλης
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 04-01-10 στις 20:42
-
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP