
Αρχικό μήνυμα απο
Stathis
δεν ξερω αν καν γινεται αυτη η μετατροπη στο αυτοκινητο σου.
οπωσδηποτε ομως αν γινεται δεν θα ειναι απλη. οχι τοσο στο μηχανικο μερος, αλλα στο ηλεκτρονικο.
η ιπποδυναμη που παραγει το μοτερ δεν εχει καμια σχεση με το κιβωτιο.
δεν θα εχεις λιγοτερα αλογα.
απλως πολλες φορες τα αυτοματα εχουν πιο μακριες σχεσεις και ετσι εχει ο οδηγος την αισθηση οτι παει χειροτερα.
αν εχουν και περισσοτερες απωλειες στη δυναμη που περναει στους τροχους δεν το ξερω, αλλα δεν το νομιζω κιολας.
επισης στο θεμα της ταχυτητας των αλλαγων, τα αυτοματα δεν ειναι τοσο γρηγορα οσο τα χειροκινητα (και τα smg) διοτι εχουν σχεδιαστει με γνωμονα την ομαλοτητα.
ετσι ενα χειροκινητο με προπονημενο οδηγο κανει ταχυτερες αλλαγες. βεβαια παντα ελοχευει ο κινδυνος να χασεις μια αλλαγη, πραγμα που δεν γινεται στο αυτοματο οσο "σκραπας" και να ειναι ο οδηγος.
καθε φορα οι αλλαγες γινονται με τον ιδιο τροπο.
οσον αφορα την καταναλωση, παραδοσιακα τα αυτοματα εκαιγαν παραπανω.
τελευταια ομως οι κατασκευαστες εχουν κανει δουλεια σε αυτον τον τομεα και ετσι στα νεα αυτοκινητα τα αυτοματα παρουσιαζονται ως λιγο οικονομικοτερα, διοτι υπολογιζουν και κανουν την αλλαγη στις στροφες που πρεπει.
ετσι οταν θελουμε να επιλεξουμε κιβωτιο καλο θα ειναι να αποφασισουμε τι ζηταμε.
τα αυτοματα ειναι πιο ομαλα και προσφερουν ευκολια ειδικα στην πολη.
απο την αλλη τα χειροκινητα ειναι πιο σπορ στην οδηγηση.