Από τα εντυπωσιακά στοιχεία της ειδικής αυτής Veyron είναι η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα που είναι κοντά στα 2,2 δευτερόλεπτα, η ροπή των 1.250 Nm (!), αλλά και οι πλευρικές δυνάμεις των 1,4 G . . .
Από τα εντυπωσιακά στοιχεία της ειδικής αυτής Veyron είναι η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα που είναι κοντά στα 2,2 δευτερόλεπτα, η ροπή των 1.250 Nm (!), αλλά και οι πλευρικές δυνάμεις των 1,4 G . . .
Αν οι Ελληνες αποκτήσουν μόρφωση και ενότητα, αλίμονό μας.
ΟΥΙΣΤΟΝ ΤΣΩΡΤΣΙΛ
Πέρα από τα κτηνώδη νούμερα, κάτι άλλο καινοτόμο έχουμε;
Stamatis (10-07-10)
στην επόμενη έκδοση θα έχει και ηλεκτροκινητήρες υποβοήθησης στα μουαγιέ και θα βγάζει 1500 άλογα και 0-100 σε 1.7"...μπορεί να βγάζει και φτερά....
Να το κάνω τι? ....έχουν ξεφύγει εντελώς. Πάλι καλά που υπάρχουν και οι Άραβες και πουλάνε κανα κομμάτι....
Εγώ θυμάμαι ακόμα εκείνη την απίστευτη εκπομπή του top gear οπου πήρε τηλέφωνο ο μάγκας απο τη bugatti μια εγγλέζικη ασφαλιστική εταιρεία για να ρωτήσει αν το ασφαλίζουν, και η αποστομωτική απάντηση της/του υπαλλήλου:
Veyron; τι είναι αυτό, Rover;
Και φυσικά ΔΕΝ το ασφάλιζαν![]()
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eJuh6pNvkkw
μπορει να μην εφτασε 1500 αλογα, αλλα εφτασε 1500Nm !!!!Η έκδοση Grand Sport Vitesse παρουσιάστηκε πέρσι στο Σαλόνι της Γενεύης και η Bugatti έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο βίντεο με πλάνα οδήγησης του εξωτικού αυτού supercar.
Για τη δημιουργία της Vitesse χρησιμοποιήθηκε η υποδομή της Grand Sport των 1000 ίππων και για την εμφάνιση και τις επιδόσεις αξιοποιήθηκε το set up της Super Sport.
Για να αυξηθεί η ιπποδύναμη και να φτάσει στους 1200 ίππους χρησιμοποιήθηκαν τέσσερα μεγαλύτερα turbo με αντίστοιχα Intercooler, ενώ έγιναν και οι απαραίτητες επεμβάσεις στο πλαίσιο.
Από πλευράς ροπής πλέον έχουμε 1500Nm να φτάνουν και στους τέσσερις τροχούς που είναι ικανά να εκτοξεύσουν τη Vitesse σε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα στα πρώτα 100km/h.
Η τελική ταχύτητα για τους λάτρεις των αριθμών φτάνει τα 410km/h![]()
gianstef (11-10-12), Karizma Z4 (12-10-12)