omorfo alla giati den exoume kainourgio kinitira pia?
mipos epeidi i mama bmw mpike sta turbo emeine i alpina stin apexo?
tora ama pao kai po na mou bgaloun ton perioristi taxytitas pou einai sta 320, tha me paroun me tis fapes lete
omorfo alla giati den exoume kainourgio kinitira pia?
mipos epeidi i mama bmw mpike sta turbo emeine i alpina stin apexo?
tora ama pao kai po na mou bgaloun ton perioristi taxytitas pou einai sta 320, tha me paroun me tis fapes lete
Τωρα Alpina και σε Turing F11.....οχι οτι μας ενδιαφερει ιδιαιτερα αυτη η εκδοση,ομως στο εξωτερικο ειναι αγαπημενες αυτες οι εκδοσεις στεϊσον.....εδω μας θυμιζει αλλα πραγματα και ετσι δεν πολυκυκλοφορουν τετοιες εκδοσεις....ειδικα σε μαυρο....
![]()
Εγω αλλη απορια εχω...ΓΙατι να βαλεις κοφτη στα 320?αν πιασεις 320 εισαι ηδη παρανομος ακομα και στην ζουγκλα του αμαζονιου,επισης αν πας 320 δεν εχεις προβλημα και να πας με 350 και επισης ειτε με 320 στουκαρεις ειναι με 350 το ιδιο αποτελεσμα θα εχει...Υπαρχει λογικη εξηγηση?
Υ.Γ Το αμαξι το βρισκω πανεμορφο αλλα ξενερωσα με τον κινητηρα..Ελλειψη φαντασιας η προσπαθειας?
Αν οι Ελληνες αποκτήσουν μόρφωση και ενότητα, αλίμονό μας.
ΟΥΙΣΤΟΝ ΤΣΩΡΤΣΙΛ
symfono me ola , alla ena apo ta pragmatas pou m aresei na kano se otidipote amaxi einai na teleionei sta xeria mou ekei pou i antistasi tou aera einai idia me tin dynami . den thelo katholou na exo speed limiter. me to diko mou mexri na balo to kofti eixa stamatisi na anevaino pano apo 240 giati xenerona me to kopsimo sta 262(taxymetro)![]()
αν είναι οχτατάχυτο δεν πρέπει και η έβδομη και όγδοη να γράψουν κάποια χιλιόμετρα???
αν τον έβαζαν στα 250 τότε θα είχαν δύο ταχύτητες τζάμπα.
όσο για τον κινητήρα συμφωνώ στο έλειψη φαντασίας, αν αναλογιστούμε το
πρότζεκτ με την Ζ8 που κατέβασαν την ισχύ του κινητήρα και κατάφεραν να
γράψουν καλύτερα νούμερα.
παρ' όλα αυτά πολύ όμορφο, αν και στην ψυχή δεν είναι η αλπίνα που ξέρουμε...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
δεν ειναι θεμα νομιμοτητας.
στη γερμανια υπαρχουν κομματια χωρις οριο. οποτε δεν εισαι παρανομος ουτε με 320 ουτε με 330.
προφανως ο κοφτης μπηκε εκει λογω προδιαγραφων ελαστικων, δοκιμων κλπ.
μην ξεχναμε οτι η alpina λογιζεται ως κατασκευαστης. ετσι εχει πληρη ευθυνη των προϊοντων που πουλαει.
δεν ειναι απλος βελτιωτικος οικος, με πολυ χαλαρότερα liabilities...