Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
επειδη εχω ''καποια'' εμπειρια με τουρμπατα, εχω τις εξης παρατηρησεις! η καταναλωση..αυξανεται οταν το προκαλεσεις( οτι παει -καιει.)...και δεν εχει σχεση ,μονο με τις στροφες! μπορεις να κινησε με 5000 στροφες και να εισαι ατουρμπιστος..εκει η καταναλωση θα ειναι περιπου στα ιδια. επιπλεον σε ταξιδια...θα ειναι μικροτερη η καταναλωση...λογω της αυξημενης ροπης!οταν τουρμπιζει...εκει θα πινει...αλλα φανταζομαι δεν θα ειναι συνεχως στο κυνηγι..οποτε την καταναλωση την ρυθμιζει! κατω απο της 3000 στροφες, που αναφερεις θα ειναι χειροτερος,μονο...αν ριξει συμπιεση και βαλει μεγαλη διαμετρο σωληνας στην εξατμιση, αν δεν γινουν αυτα..θα εχει ιδια αποδοση!
Καταλαβαίνω τι λες Λευτέρη, είχα 2 τουρμπάτα στην κατοχή μου αρκετά χρόνια πριν ...στο "κυνήγι" έβλεπες το δείχτη της βενζίνης να κινείται....
Από συγκίνηση δεν το συζητώ!!! πιο "γνήσια" από τα σημερινά turbo κι ας είχαν lag ...η κλωτσιά που έτρωγαν οι πιτσιρίκες μετά το lag.... τις ετοίμαζε για το κρεββάτι... χαχαχαχαχα