Έχω ένα φιλαράκι στη γειτονιά με ένα 19αρι Ζ3 Μ43Τ και θέλει 1 ντεπόζιτο για να πάει μέχρι Κόρινθο και πίσω με λίγο γρήγορους ρυθμούς 150-180. Ένα Μ52 2.0 δεν θα έκαιγε ούτε 20 λίτρα σε μια αντίστοιχη βόλτα στους ίδιους ρυθμούς... γι αυτό το λέω..
Η κατανάλωση όπως είπε και ο Λευτέρης ρυθμίζεται παίζει σημαντικό ρόλο ο τρόπος οδήγησης.Αν πάει όλη την ώρα τουρμπισμένο αν δουλεύει υποπιεση κτλ.Του φίλου σου καίει πολύ πράγματι για λόγους που δε μπορώ να ξέρω.
Το δικό μου πάντως με εκπλήσσει ευχάριστα κάθε φορα.
Η κατανάλωση όπως είπε και ο Λευτέρης ρυθμίζεται παίζει σημαντικό ρόλο ο τρόπος οδήγησης.Αν πάει όλη την ώρα τουρμπισμένο αν δουλεύει υποπιεση κτλ.Του φίλου σου καίει πολύ πράγματι για λόγους που δε μπορώ να ξέρω.
Επίσης ήθελα να συμπληρώσω οτι είναι φυσικό να δυσκολεύεται ένα τέτοιο μοτερ να κρατήσει πολύ υψηλές ταχύτητες για μεγάλο χρονικό διάστημα εκεί σίγουρα πλεονεκτεί ο 6 κύλινδρος και με διάφορα.