Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
Απ όσο γνωρίζω Χριστόφορε, πρίν ακόμη αναλάβει επίσημα την Ελλάδα η ΒΜW, όταν ακόμη αποκλειστικός αντιπρόσωπος ήταν η Intercar, κατά καιρούς περνούσαν από σεμινάρια επιμόρφωσης μερικούς τεχνικούς, σε κάθε τι καινούργιο που έμπαινε στα νέα αμάξια.
Aντιπροσωπευτικά μαζεύονταν ένα γκρουπ απ όλους τους dealer που είχαν και το σέρβις εκτός των πωλήσεων, και πήγαιναν ακόμη και στο Μόναχο, ανάλογα την σπουδαιότητα του αντικειμένου.
Γιωργο, τουλαχιστον εδω στην Λεμεσο, ξερω οτι οι μηχανικοι στο γκαραζ της αντιπροσωπιας χωριζονται σε δυο κατηγοριες. Στους ανω των 50 που οι γνωσεις τους φτανουν μεχρι το απλο σερβις και στα 20χρονα παιδακια που παιρνουν την δουλεια με βισμα και αμα βρεθει κατι καλυτερο σε 6 μηνες - ενα χρονο εξαφανιζονται.
Πριν ενα εξαμηνο πηγα στην αντιπροσωπια για να τους αναφερω οτι εχω προβλημα με την μνημη στο καθρεφτακι του Μ3. Η απαντηση ηταν : " ειχαμε το ιδιο περιστατικο με ενα 5αρι και αφου τα αλλαξαμε ολα, δεν βρηκαμε λυση."
Τι να πει κανεις και ποιον να επιστευτει αμα ακους αυτες τις ιστοριες. Ευτυχως που βρηκα την λυση απο παιδια εδω μεσα στο φορουμ.
Ομως ειμαι off topic.
Το θεμα ειναι οτι τα νεα μοντελα βγαζουν ζημιές. Και οσον και αν υποστηριζουμε την εταιρια που ειναι το αμαξι μας, αυτη ειναι η αληθεια. Ακομη και εαν δεν ειναι προβλημα γεννικο ή συγκρκριμενο που να χρειαζετε ανακληση ή καποια γνωστοποιηση απο το Μοναχο, η αληθεια ειναι οτι πολλα απο τα νεα μοντελα παρουσιαζουν προβληματακια...