Βλεποντας τωρα τα ανταλακτικα κομματια η διαφορα τους ειναι οτι ο "μαμα" οδηγος ειναι αλουμινενιος με πλαστικα δοντια (τα οποια σπανε και αρχιζει η ζημια) ενω τα ιμιτασιον ειναι ολο πλαστικο χοντρο κοματι και ακριβως στην ιδια διασταση .
Βλεποντας τωρα τα ανταλακτικα κομματια η διαφορα τους ειναι οτι ο "μαμα" οδηγος ειναι αλουμινενιος με πλαστικα δοντια (τα οποια σπανε και αρχιζει η ζημια) ενω τα ιμιτασιον ειναι ολο πλαστικο χοντρο κοματι και ακριβως στην ιδια διασταση .
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Αν το συρματοσχοινο δεν εχει πουθενα τριφτει και "ξεφλουδισει" δεν χρειαζεται να αλλαχτει και εμενα ευτυχως ηταν ενταξει αλλιως 8α επρεπε να το αλλαξω με το ιδιο που σας εβαλα στο 1ο λινκ του ebay .
Επισης οι 2 ημικυκλικοι πλαστικοι οδηγοι(1 σε καθε σιδερο του γρυλου) ειναι πριτσινωτοι οποτε αν χρειαστει αλλαγη τους (σπανιο) θα χρειαστει το νεο κοματι να πιαστει με βιδα και παξιμαδι αντιστοιχου διαμετρηματος και μηκους.
Και παλι δεν χρειαστηκα να αλλαξω κανενα απο αυτους αν και ειχα αγορασει 2 βιδες για παν ενδεχομενο.
Το συρματοσχοινο μπαινει στον οδηγο αναμεσα σε δοντια και συγκρατειται (κουμπωνει) με ενα μικρο σιδερακι σαν μπιλια που "κολαει" αναμεσα στα δοντια ,εγω το εφαρμοσα με μια πενσα και κουμπωσε αψογα.
Μετα με τον νεο οδηγο πανω και περασμενο το συρνατοσχοινο δοκιμασα πριν κουμπωσω το τζαμι(θα πω πως γινετε) απλα να δω αν κολαει κατι η αν τριζει κανενα συρματοσχοινο ,ολα οκ
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
To τζαμι συγκρατειται πανω στους οδηγους με 2 βιδες 1 σε καθε σιδερο του γρυλου (οπως τον βλεπουμε στην πορτα καθετα 1 αριστερα και 1 δεξια) οι οιποιες βγαινουν με 8αρακι καρυδακι με προεκταση ,ΜΟΝΟ αν εχουμε κατεβασει το τζαμι οπως σας ειπα στην αρχη περιπου 3/4 .
Οι βιδες του τζαμιου συγκρατουν το τζαμι με τον γρυλο βιδωμενες πανω στα πλαστικα κοματια που αλλαζουμε.
Για να αφαιρεθει ο γρυλος και για να ξαναμπει και να πατησει το τζαμι πρεπει να βγουν αυτες οι 2 βιδες ,ειναι ευκολη δουλεια απλα πρεπει επειδη εινα σε κρυφα σημεια να ερθει το τζαμι στο σωστο υψος οταν το κατεβασουμε δλδ στα 3/4 ,τοτε φαινονται πισω απο τα 2 σιδερενια κοματια του γρυλου.
Δυστυχως δεν εβγαλα απο εκει φωτο.
Οταν εχουμε βγαλει τον γρυλο το τζαμι ειναι στον αερα ,εγω με ταινια συσκευασιας το ειχα κολησει στην πορτα.
Οταν εβαλα πισω τον γρυλο αφησα σιγα το τζαμι να κατεβει εως το σημειο που παταγε στους οδηγους του γρυλου και βιδωσα τις 2 βιδες αριστερα και δεξια(εκει θελει μια προσοχη να ερθει στα ισια το τζαμι για να μην αφηνει κανενα κενο οταν ανεβαινει μετα ).
Αφου βιδωσα και τον γρυλο στα 5 σημεια που χρειαζεται εβαλα προσεκτικα το μονωτικο πανω στην πορτα ,σε μερικα σημεια προσθεσα λιγη κολλα -μαστιχα και εφαρμοσε μια χαρα ειναι απαραιτητο να ξανακολλησει παντου οπου αφαιρεθηκε κολλα γιατι ειναι και στεγανοποιητικο το αφρολεξ.
Βιδωθηκε ο αεροσακος μπηκε το πανελ της πορτας και εγινε και μια δοκιμη για τυχον προβληματα.
Οποιος εχει αποριες η θελει να το προσπαθησει εδω ειμαστε .
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
BILL007 (30-06-10), manose36c (02-08-16), Panos 316T (12-06-11)
Θελω βοηθεια!!!Να πω προκαταβολικα οτι το δικο μου ειναι καμπριο.
Εχω βγαλει την ταπετσαρια, εχω βγαλει την μονωση και εχω κολησει στο βγαλσιμο του τζαμιου απο τον γρυλο.Ψαχνω τις 8αρες βιδες και δεν τις βρισκω.Οι βιδες που βλεπω το κεφαλι τους ειναι σαν τα torx αλλα το εργαλειο οχι τη βιδα.Θαπροσπαθησω να βαλω φωτο
quattro ist fur sissies