Ο πατέρας μου έχει ενα αυτόματο 3λιτρο Χ5 του 2001, προ-facelift, προ-X-drive, προ-τα πάντα. Μόνο προ-παραγωγής δεν είναι. Από εξοπλισμό έχει ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς: xenon, navi, καθίσματα comfort, tv, parktronic, αερανάρτηση, μέχρι και auxiliary heating. Το τελευταίο το αναφέρω γιατί, κατά κανόνα, τα πολύ φορτωμένα σε ηλεκτρονικά συστήματα αυτοκίνητα είναι και λιγότερο αξιόπιστα.
Λοιπόν, ο γέρος μου έχει διανύσει 140.000km και το μόνο που έχει χαλάσει είναι ο γρύλος της πόρτας του οδηγού καθώς και κάποια αντίσταση στον κλιματισμό που είχε ως αποτέλεσμα ο ανεμιστήρας να λειτουργεί σε όποια ένταση του καπνίσει. Τίποτ' άλλο. Zero. Zip. Zilch. Nada. Και πιστέψτε με, αν το αυτοκίνητο είχε χέρια θα τον μούντζωνε.
Πριν απ' το X5 είχε μια C180 facelifted του 1997, ατμοσφαιρική. Μέχρι τα 90.000km είχε αλλάξει τα πάντα εκτός από τις λαμαρίνες. Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν το αυτόματο κιβώτιο που παρέδωσε πνεύμα κατά τη διάρκεια ταξιδιού. Τελικά ήρθε από την Καλαμάτα μόνο με 3η, το παράτησε έξω από το συνεργείο, την επομένη βρήκε μεταχειρισμένο σασμάν και τη μεθεπόμενη το έβαλε αγγελία. Το αγόρασε ένας αλλοδαπός, μόνο αλλοδαποί ενδιαφέρθηκαν άλλωστε γι' αυτό το αυτοκίνητο.
Ακόμη πιο παλιά είχε μια 190Ε. Τα ίδια και χειρότερα.
Αυτά που έγραψε ο αγαπητός chief για τα X5 Ε70 μου ακούγονται πέρα για πέρα κουφά. Το ίδιο κι εκείνα για το αυτόματο κιβώτιο. Σύμφωνοι, είχα ακούσει για M3 με SMG να έχουν προβλήματα με κολλήματα, αλλά έως εκεί. Τι να πω, μακρυά από μας!