Σημερα μιλησα με τον μηχανικο μου για το ενδεχομενο να βγαλουμε τον S50 και το κιβωτιο του και να τοποθετησουμε εναν S54 μαζι με το κιβωτιο του. Ολα ξεκινησαν οταν εμαθα οτι υπαρχει αγοραστης για τον S50 και οτι μου βγαινει η αγορα για τον S54 σχεδον μια η αλλη. Αυτο που με απασχολει ομως ειναι σιγουρα το κοστος μιας τετοιας δουλειας (να ανοιξουμε τον S54 για ελεγχο, να αλλαξουμε μεταλλα στροφαλου, καινουργια τρομπα λαδιου, και ελεγχο σε πιστονια,κλπ), το κοστος του να στειλω την stock ECU + πλεξουδα στην Αγγλια για modification ωστε να ταιριαξει σε Ε30 χωρις ομως να καταργησουμε λειτουργιες οπως τα Vanos, κλπ. Το κοστος του ηλεκτρολογου εδω για να τοποθετηση τα πραγματα που θα μας στειλουν οι Αγγλοι, εαν χωρανε οι stock εξατμισεις μιλαω για τα τελικα, γιατι αμα δεν χωρανε δεν το συζηταω καν για custom κατασκευη λογω θορυβου και θελω να ακουγεται οπως ακουγεται ενα νορμαλ Ε46 Μ3. Βεβαια υπαρχει και η λυση του τελικου απο το S50 B32 που γνωριζουμε οτι χωραει γιατι τωρα εχω stock τελικο απο S50 B30 αλλα εχω την εντυπωση οτι θα φιμωνει τον S54 ειδικα στις ψιλες στροφες. Βεβαια αμα χωραει το stock καζανι, πρεπει να βγαλω το πισω Μtech II να το στειλω στον φαναρτζη να κλεισει την θεση που βγαινει η εξατμιση, να μετρησουμε και να κοψουμε ωστε να βγουν οι διπλες αποληξεις του S54, δηλαδη και αλλα λεφτα σε φαναρτζοδουλειες, βαψιματα, κλπ. Ενα αλλο θεμα ειναι για το αν θα δουλευει κανονικα το στροφομετρο μου (Ε30 Μ3) χωρις παρερμηνειες στις στροφες του κινητηρα. Τωρα το στροφομετρο εχει μια custom ηλεκτρονικη πλακετα απο Αμερικη (Dakota Digital) που διορθωνει το σημα που παιρνει απο τον S50 και δουλευει τελεια χωρις προβληματα και με ακριβη ενδειξη αλλα δεν ξερω εαν θα διαβαζει σωστα και τον S54. Θα πρεπει να στειλω email στο Αμερικανακι για να μαθω. Πολλα τα θεματα αλλα το project αυτο με εχει εξιταρει απιστευτα.