Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32

Θέμα: [Ζ3] Περί μετατροπής....

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ντιμι,οι προβληματισμοι σου ειναι πολυ σοφοι.ομως ειναι μαθηματικα βεβαιωμενο,οτι αφου δεν εισαι ικανοποιημενος με το υπαρχον προσφερομενο του κινητηρα σου και εχεις μπει ηδη στη διαδικασια να τον αναβαθμισεις,δε θα σου φτασει ουτε ο is.μετα απο δυο εβδομαδες,ειμαι βεβαιος οτι θα εμπαινες ξανα στο τριπακι...μηπως εκανα λαθος???μηπως επρεπε να βαλω 2,3 λιτρα??
    στο λεει ενας που απο 1600 περασε σε 2800 και τωρα λεω...μηπως επρεπε να το κανω μ3???μολις σε δυο μηνες..α..να τονιστει οτι δεν ειμαι απο αυτους που τρεχω και διπλωνω οπου βρω κλπ κλπ.το ακρως αντιθετο.
    το μεγαλο μπορει να γινει μικρο...το μικρο δε γινεται μεγαλο.
    οταν εβαλα τον 2800 ειπα..ετσι πρεπει να ειναι το αυτοκινητο..
    γιαυτο λοιπον η αφησε τα οπως ειναι χωρις να ξοδεψεις τιποτα,η αν προβεις σε αναβαθμιση,κανε τη μεγαλυτερη αναβαθμιση πουμπορεις.οσο αφορα το δηλωμα και τοιαυτα...κατσε να βγαλουν ακρη αυτοι και μετα βλεπεις και εσυ.ουτως η αλλως τα τελη θα καταργηθουν και θα ενσωματωθουν στη τιμη της βενζινης..ειναι βεβαιο!!αρα..
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  2. #2
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEORGE316
    ντιμι,οι προβληματισμοι σου ειναι πολυ σοφοι.ομως ειναι μαθηματικα βεβαιωμενο,οτι αφου δεν εισαι ικανοποιημενος με το υπαρχον προσφερομενο του κινητηρα σου και εχεις μπει ηδη στη διαδικασια να τον αναβαθμισεις,δε θα σου φτασει ουτε ο is.μετα απο δυο εβδομαδες,ειμαι βεβαιος οτι θα εμπαινες ξανα στο τριπακι...μηπως εκανα λαθος???μηπως επρεπε να βαλω 2,3 λιτρα??
    στο λεει ενας που απο 1600 περασε σε 2800 και τωρα λεω...μηπως επρεπε να το κανω μ3???μολις σε δυο μηνες..α..να τονιστει οτι δεν ειμαι απο αυτους που τρεχω και διπλωνω οπου βρω κλπ κλπ.το ακρως αντιθετο.
    το μεγαλο μπορει να γινει μικρο...το μικρο δε γινεται μεγαλο.
    οταν εβαλα τον 2800 ειπα..ετσι πρεπει να ειναι το αυτοκινητο..
    γιαυτο λοιπον η αφησε τα οπως ειναι χωρις να ξοδεψεις τιποτα,η αν προβεις σε αναβαθμιση,κανε τη μεγαλυτερη αναβαθμιση πουμπορεις.οσο αφορα το δηλωμα και τοιαυτα...κατσε να βγαλουν ακρη αυτοι και μετα βλεπεις και εσυ.ουτως η αλλως τα τελη θα καταργηθουν και θα ενσωματωθουν στη τιμη της βενζινης..ειναι βεβαιο!!αρα..
    Δυστυχως ετσι ακριβως εχουν τα πραγματα, αυτη ειναι η "πικρη" αληθεια....

    Η' το κανεις για τα καλα η' αλλιως ασ'το οπως ειναι γιατι μεγαλη βαβουρα και αποτελεσμα πολυ λιγο δυστυχως !

    Και 'γω το 1800 ειχα και αρχικα ηθελα να κανω ακριβως αυτο που θελεις να κανεις και ελεγα και τα ιδια ακριβως....

    Ψαχνοντας ομως καλα, διαβασα αρκετα και κατεληξα στον 2μισαλιτρο Μ50Β25 με το βανος και εξαρχης εβαλα χταποδι και αμεσως μετα προγραμμα...

    Αυτο που εχω να πω ειναι πως η συγκινηση ειναι....τεραστια !!!

    Καποια στιγμη κιολας που το μετρησα με ενα S2000 εφαγε στα ρεπριζ 2 κολωνες και στο τελος καταφερε να την μειωσει με το ζορι στη μιαμιση....μεχρι εκει

    Καταλαβαινεις...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP