To δικό μου συμπέρασμα είναι πως όταν ένα κράτος παραχωρεί έστω και για 1 χρόνο την εκμετάλλευση έστω και ενός μικρού κομματιού Εθνικού δρόμου σε ιδιώτη, είναι ένα άχρηστο για τον πολίτη κράτος. Ένα κράτος που έχει ξαπλώσει κάτω, έχει ανοίξει τα πόδια και λέει "μάγκες" ελάτε να γ......ε. Τέλος.
Με τα κλεμμένα/κατασπαταλημένα λεφτά του δημοσίου θα είχαμε φτιάξει autobahn σε όλο το δίκτυο και η χρήση/συντήρησή του θα πληρωνόταν μέσα από το φόρο κυκλοφορίας, όπως γίνεται σε αξιοπρεπείς χώρες, αλλά επειδή είμαστε Ελλάδα... ας τα πάρει και μέσα από το φόρο στη βενζίνη και μέσα από τους δασμούς εισαγωγής και μέσα από την σωστή και έντιμη αστυνόμευση των δρόμων (χωρίς την ανάγκη ύπαρξης "παγίδων" ορίων ταχύτητας 90χλμ για διάστημα 500μ σε αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας) και μέσα από τους φόρους στα ασφαλιστήρια συμβόλαια και μέσα από τον φόρο (ΦΠΑ) που παίρνει το κράτος από τους ιδιοκτήτες ΙΧ μέσω των συνεργείων και μέσα από τα παράβολα των ΚΤΕΟ, και μέσα από τον έλεγχο καυσαερίων, .....θέλετε κι άλλα??
Ε, τότε πρέπει να πληρώσουμε και διόδια![]()
![]()
...πόσο δουλοπρεπείς είμαστε τελικά (με τον εαυτό μου μέσα) Επειδή κάποιοι το ανέχονται γιατί το κόστος γι αυτούς είναι αμελητέο, πρέπει όλοι οι υπόλοιποι να το δεχόμαστε και να κάνουμε το ίδιο!!! κι ας είναι εντελώς τρελό..! καλά να πάθουμε!! θα πάθουμε και χειρότερα με τα μυαλά που κουβαλάμε... που όμως αυτή τη φορά θα τα πληρώσουν πολλαπλάσια οι έχοντες... γιατί όπως λέει και το γνωμικό: Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
![]()