Καλημέρα Άρη.Το έφτιαξε,σχεδόν έτοιμο είναι...κάτι accelerator sensors θέλει και κάτι ψιλά. Είχε το pro facelift μοντέλο και από'τι βλέπω το έκανε όλο μέσα έξω LCI
. Τώρα που το έφτιαξε κάποιος έχουμε τη βάση για τις δυσκολίες που πιθανόν να αντιμετώπισε, έτσι το δικό μου θα γίνει ακόμα πιο σωστό από του φίλου μας του Θέμη χαχαχαχαχαχαχα
Γεια σου θέμη με την πλέον πανέμορφη και γρήγορη 5άρα σου, να το χαίρεσαι φιλαράκι άντε καλοτάξιδο. (αλήθεια μήπως προλαβαίνει να έρθει Ελλάδα στη συγκέντρωση των εξηντάρηδων?)
![]()
Καλημερα Δημητρη!
Μηνες εχει τωρα που ειναι στο συνεργειο το οχημα....εγω θα ειχα τρελλαθει....
Αλλα τελικα αυτο που καταλαβα εαν δεν εχεις ολο το οχημα εκει για να κανεις την τραμπα ολο εκπληξεις εχεις!![]()
Κανενας Πατρινος για ανταλλαγη μοτερ?
Δινω ωραιοτατο διλιτρο/4κυλινδρο με 18.000χιλ.αυτοματο για ανταλλαγη με V10 5000κυβ.εκ. προσφορες δεκτες μονο απο προσεγμενο οχημα και ιδιοκτητη που δεν τρεχει σαν τρελλος με 330χιλ.!!!!![]()
απορια!!!!!!!!!!!!
ποσα λεφτα εχει δωσει ο φιλτατος για την μετατροπη αυτην??????
Ταλαιπωρήθηκε ο φουκαράς αρκετά γιατί τα αγόρασε "κομμάτια" πίσω γέφυρα, ηλεκτρικά, μοτέρ, εγκεφάλους κλπ. Αν είχε ολόκληρο το αυτοκίνητο Μ5 και τα έκανε τράμπα θα ήταν πολύ πιο εύκολη η δουλειά πιστεύω.
Δεν θυμάμαι καλά φίλε μου,αν τύχει και μιλήσω μαζί του θα σου πω τι στοίχισε η όλη εργασία. Κανα 15άρι με 17 χιλιάρικα τα ανταλλακτικά μου φαίνεται πως μου είχε πει από Αγγλία, αλλά και αυτό με επιφύλαξη.