Σελίδα 7 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 5678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 71

Θέμα: 530i μετατροπη σε φουλ λουκ Μ5

  1. #61
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nα και η πρωτη μετατροπη απο 520 σε Μ5 απο συμφορουμιτη μας(drantispy) στην Κυπρο!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=XPuh0Rib4lk
    Τι γινεται Δημητρη (Apostolos)δεν μπηκες ακομη στην πριζα?

  2. #62
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι γινεται Δημητρη (Apostolos)δεν μπηκες ακομη στην πριζα?
    Καλημέρα Άρη.Το έφτιαξε, σχεδόν έτοιμο είναι...κάτι accelerator sensors θέλει και κάτι ψιλά. Είχε το pro facelift μοντέλο και από'τι βλέπω το έκανε όλο μέσα έξω LCI . Τώρα που το έφτιαξε κάποιος έχουμε τη βάση για τις δυσκολίες που πιθανόν να αντιμετώπισε, έτσι το δικό μου θα γίνει ακόμα πιο σωστό από του φίλου μας του Θέμη χαχαχαχαχαχαχα Γεια σου θέμη με την πλέον πανέμορφη και γρήγορη 5άρα σου, να το χαίρεσαι φιλαράκι άντε καλοτάξιδο. (αλήθεια μήπως προλαβαίνει να έρθει Ελλάδα στη συγκέντρωση των εξηντάρηδων?)

  3. #63
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλημερα Δημητρη!
    Μηνες εχει τωρα που ειναι στο συνεργειο το οχημα....εγω θα ειχα τρελλαθει....
    Αλλα τελικα αυτο που καταλαβα εαν δεν εχεις ολο το οχημα εκει για να κανεις την τραμπα ολο εκπληξεις εχεις!

  4. #64
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κανενας Πατρινος για ανταλλαγη μοτερ?
    Δινω ωραιοτατο διλιτρο/4κυλινδρο με 18.000χιλ.αυτοματο για ανταλλαγη με V10 5000κυβ.εκ. προσφορες δεκτες μονο απο προσεγμενο οχημα και ιδιοκτητη που δεν τρεχει σαν τρελλος με 330χιλ.!!!!

  5. #65
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    απορια!!!!!!!!!!!!

    ποσα λεφτα εχει δωσει ο φιλτατος για την μετατροπη αυτην??????

  6. #66
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημερα Δημητρη!
    Μηνες εχει τωρα που ειναι στο συνεργειο το οχημα....εγω θα ειχα τρελλαθει....
    Αλλα τελικα αυτο που καταλαβα εαν δεν εχεις ολο το οχημα εκει για να κανεις την τραμπα ολο εκπληξεις εχεις!
    Ταλαιπωρήθηκε ο φουκαράς αρκετά γιατί τα αγόρασε "κομμάτια" πίσω γέφυρα, ηλεκτρικά, μοτέρ, εγκεφάλους κλπ. Αν είχε ολόκληρο το αυτοκίνητο Μ5 και τα έκανε τράμπα θα ήταν πολύ πιο εύκολη η δουλειά πιστεύω.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο scania124 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απορια!!!!!!!!!!!!

    ποσα λεφτα εχει δωσει ο φιλτατος για την μετατροπη αυτην??????
    Δεν θυμάμαι καλά φίλε μου,αν τύχει και μιλήσω μαζί του θα σου πω τι στοίχισε η όλη εργασία. Κανα 15άρι με 17 χιλιάρικα τα ανταλλακτικά μου φαίνεται πως μου είχε πει από Αγγλία, αλλά και αυτό με επιφύλαξη.

  7. #67
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημερα Δημητρη!
    Μηνες εχει τωρα που ειναι στο συνεργειο το οχημα....εγω θα ειχα τρελλαθει....
    Αλλα τελικα αυτο που καταλαβα εαν δεν εχεις ολο το οχημα εκει για να κανεις την τραμπα ολο εκπληξεις εχεις!
    Έτσι ακριβώς είναι Άρη, αν δεν έχεις ένα κομπλέ τροπέτο - αυτοκίνητο σε τέτοιες περιπτώσεις η μετατροπή είναι αρκετά δύσκολή και κουραστική συνάμα

  8. #68
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To πρώτο 520 σε Μ5 είχε γίνει το 2007 στην Αθήνα και είχε στοιχίσει τότε γύρω στα 75-80Κ, αγορά αυτοκινήτου (μτχ 520i του 2004), τροπέτο Μ5 και εργασία. Το Μ5 τότε έκανε 135Κ καινούριο και μτχ ή εισαγόμενο 2ετίας έβγαινε γύρω στα 100.

    Στην Κύπρο, μου είχε πει ο Θέμης στο 5series ότι το Μ5 έχει περίπου 250Κ (καινούριο σε ευρώ) και με τη μετατροπή θα του έβγαινε συνολικά γύρω στα 150Κ μαζί με την αγορά του 520 (περίπου 100Κ σε ευρώ) ανταλλακτικά μτχ και εργασία. (αριθμοί κατά προσέγγιση γιατί έχουν περάσει και 3+ χρόνια)

    Σήμερα στην Ελλάδα δεν αξίζει να ασχοληθείς γιατί με 55-50 ίσως και πιο κάτω βρίσκεις γνήσιο Μ5 από την Ελληνική αγορά (ελληνικό ή εισαγωγής). Δύσκολα θα βγει φθηνότερο αν γίνει τώρα εισαγωγή από Γερμανία, αν αναλογιστούμε ότι με τα σημερινά δεδομένα ένα Μ5 που θα αγοραστεί στη Γερμανία 30-35 χιλ. θα φτάσει τα διπλάσια για να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα..

    Βέβαια υπάρχει και η χαρά της δημιουργίας που είναι ανεκτίμητη για τους λάτρεις του "σπορ".....

  9. #69
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    To πρώτο 520 σε Μ5 είχε γίνει το 2007 στην Αθήνα και είχε στοιχίσει τότε γύρω στα 75-80Κ, αγορά αυτοκινήτου (μτχ 520i του 2004), τροπέτο Μ5 και εργασία. Το Μ5 τότε έκανε 135Κ καινούριο και μτχ ή εισαγόμενο 2ετίας έβγαινε γύρω στα 100.

    Στην Κύπρο, μου είχε πει ο Θέμης στο 5series ότι το Μ5 έχει περίπου 250Κ (καινούριο σε ευρώ) και με τη μετατροπή θα του έβγαινε συνολικά γύρω στα 150Κ μαζί με την αγορά του 520 (περίπου 100Κ σε ευρώ) ανταλλακτικά μτχ και εργασία. (αριθμοί κατά προσέγγιση γιατί έχουν περάσει και 3+ χρόνια)

    Σήμερα στην Ελλάδα δεν αξίζει να ασχοληθείς γιατί με 55-50 ίσως και πιο κάτω βρίσκεις γνήσιο Μ5 από την Ελληνική αγορά (ελληνικό ή εισαγωγής). Δύσκολα θα βγει φθηνότερο αν γίνει τώρα εισαγωγή από Γερμανία, αν αναλογιστούμε ότι με τα σημερινά δεδομένα ένα Μ5 που θα αγοραστεί στη Γερμανία 30-35 χιλ. θα φτάσει τα διπλάσια για να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα..

    Βέβαια υπάρχει και η χαρά της δημιουργίας που είναι ανεκτίμητη για τους λάτρεις του "σπορ".....
    Καλα τα θυμασαι Νικο για τις τιμες στην Κυπρο, συμφωνα με αυτα που ελεγε ο Θεμης ,ετσι ακριβως!!!

    Οσο για τα υπολοιπα συμφωνω!

  10. #70
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και μια που μιλαμε για μετατροπες βλεπω μια σημαντικη εκτιμηση στα καλουδια που προσφερει η νεοτερη εκδοση της Ε60 η LCI!
    Kυριοτερη ειναι στα φαναρια και νομιζω και η πιο ενδιαφερουσα!
    Για τις ταπετσαριες δεν θα ελεγα οτι ειμαι ικανοποιημενος εξ αιτιας της χαμηλης θεσης των διακοπτων των παραθυρων οπου πολλες φορες εχω μπερδεψει τα μπρος με τα πισω πληκτρα παραθυρων!
    Αλλα ανταμοιβη ειναι τα πιο ωραια φαναρια!

Σελίδα 7 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 5678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP