χαχαχαχα ουτε με αλμερα δεν εισαι σιγουρος τη σημερον ημερα, ακομα και τα νισσαν αρχισαν να χαλανε....
οσο για τις παροιμιες, ποια κρεμασταρια ειπε οτι θα φτασει η αλεπου και δεν τα εφτασε?
για πες μας να μαθουμε...
και για τις κατηγοριες, τι βλεπω κανουμε μεταβολη ή ειναι η ιδεα μου?
με 30-40 τροχο συν (αν θυμαμαι καλα αυτα που δηλωσες) και με πανω απο 150-200 κιλα λιγοτερα πως εισαι μια κατηγορια κατω...?
σιγα μη μας πεις οτι ανοιγεις μονο με σμαρτ...
και λιγοτερα κιλα εισαι και περισσοτερα αλογα και παραπανω ροπη... αρα κατι αλλο θες να μας πεις μαλλον, ή εγω ειμαι απο χωριο...
ο σουγιας κι αυτος ειναι παραπανω αλογα (κατα δηλωση του) και παραπανω ροπη, αλλα θα εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα σταθει 5λιτρο V10 Μ με 6,3 V8 AMG...
με το σκανδαλη τι νοημα εχει? αφου ειναι επισης αρκετα περισσοτερα αλογα και λιγοτερα κιλα, χωρια την τετρακινηση...
αν βαλει το νορμαλ προγραμμα ενταξει, να δουμε τι γινεται, αλλιως τι συμπερασμα να βγει...? οτι υπαρχει χαωδης διαφορα?
ενταξει να κανουμε την πλακα μας, αλλα δεν καταλαβαινω που θες να καταληξεις ρε μητσο... πρεπει ολοι που γραφουν σε φορουμ να ειναι κοντρακηδες, αλλιως τα κανουν κρεμασταρια?
φανταστηκες μηπως οτι το μεγαλυτερο ποσοστο αγοραζει ενα αυτοκινητο για να κανει τη δουλεια του ή να παει τη βολτα του, και λιγο το νοιαζει αν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα με τα μισα λ7 ή και με τα διπλα που πανε καλυτερα?
who fucking cares... που λενε και οι φιλοι σου οι αμερικλανοι...
p.s. και απο σταση να γινουν οι φιλικες δοκιμουλες, οι πλακες, το θεαμα και το χαβαλο...
δε νομιζω να εχεις αντιρρηση...
