Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: e92 M3 vs RS4 vs C63 AMG part2

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #8
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TOMIS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οκ ειναι ατμοσφαιρικο λαθος μου..Και παλι ομως τετρακινητο δεν επρεπε να στριβει καλυτερα?Παντως οντως κανενα δεν θα με χαλαγε να παρω και αν ειχα και δυντατοτη επιλογης ισως να μην διαλεγα το Μ3...
    Αυτο το θεμα με την τετρακινηση εχει παρεξηγηθει παρα πολυ.
    Γιατι να στριψει καλυτερα μεσα στην πιστα? Οταν υπαρχει καλη ασφαλτος, που συνεπαγεται καλη προσφυση, και δεν ειναι τα αυτοκινητα ολη την ωρα σε ψαρεματα και χαζοσπιναρισματα η τετρακινηση δεν εχει κανενα πλεονεκτημα. Ολα(ακομα κ ενα προσθιοκινητο) θα περασουν τη δυναμη τους στο δρομο.
    Αντιθετα ενα πισωκινητο εχει να επιδειξει την κατανομη βαρους, την οσο το δυνατον ομοιομορφη επιβαρυνση του εμπρος με τον πισω αξονα οποτε θα παρει το πανω χερι.
    Ασε που αν εχεις ενα τερακινητο και ενα πισωκινητο με την ιδια αποδοση στο μοτερ, το τετρακινητο εχει πολυ μεγαλυτερες απωλειες μεταδοσης και καταληγει να περνα λιγοτερα αλογα στο δρομο.
    Το αποτελεσμα ειναι το απολυτως αναμενομενο. Η BMW ηταν στο στοιχειο της και εκανε απλως αυτο που μελετηθηκε να κανει. Ειχε ακριβως το γκριπ που ηθελε και παγωσε το χρονομετρο, κατι που επρεπε να κανει και το 2ο πισωκινητο της παρεας, αλλα η ροπη του ηταν υπερβολικη για την προσφυση που υπηρχε. Πιστευω οτι αν η πιστα ειχε ακομα πιο καλη ασφαλτο η AMG θα εκανε τη διαφορα.
    Το AUDI σαφως εξω απο τα νερα του σε σχεση με τους 2 αντιπαλους του μιας και βρεθηκε τετρακινητο σε χωρο που θα μπορουσε να περασει τη δυναμη του με 2 μονο τροχους. Η τετρακινηση ηταν απλως ενα εξτρα φορτιο. Και δεν μου αρεσει να κρινω οδηγους κατα πολυ(μα παρα πολυ) καλυτερους μου, αλλα ο Stig στον συγκεκριμενο γυρο εκανε λαθος. Υπερεκτιμησε σε μια εισοδο και κατεληξε να στριψει με τροπο που στοιχιζει σε χρονο. Εστω ομως. Δεν νομιζω οτι αυτο ηταν σε θεση να μεταβαλει το αποτελεσμα, αλλα ειλικρινα σε ενα ελληνικο δρομο, με την προσφυση που εχουμε εδω, το Audi θα ηταν το οπλο που θα σκοτωνε το χρονομετρο, η BMW θα ηταν δυσκολη και απολυτη ενω η AMG θα ηταν εισητηριο χωρις επιστροφη για τον αγιο πετρο. Να μην αναφερουμε τωρα και την περιπτωση βροχης...
    Τα τρια αυτοκινητα ειναι σιγουρα ισαξια και το τι επιλεγει ο καθενας ειναι προσωπικο και υποκειμενικο καθαρα θεμα.
    Εχουν μελετηθει για διαφορετικες συνθηκες και εφοσον βρεθουν σε αυτες ξεχωριζουν εναντι των υπολοιπων.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    bimmer-corfu (24-07-10), GiannisRob (26-06-10), S8N (25-06-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP