Δεν ξερω αν το εχει ανεβασει κανεις αλλα ενιωσα περηφανος που το τερας ξεφτιλισε το 4κινητο τουρμπατο audi!
Δεν ξερω αν το εχει ανεβασει κανεις αλλα ενιωσα περηφανος που το τερας ξεφτιλισε το 4κινητο τουρμπατο audi!
Αν οι Ελληνες αποκτήσουν μόρφωση και ενότητα, αλίμονό μας.
ΟΥΙΣΤΟΝ ΤΣΩΡΤΣΙΛ
S8N (24-06-10)
Φίλε tomis, το rs4 έχει ατμοσφαιρικό V8 όπως η Μ3. Επίσης, δεν είναι φοβερό κατόρθωμα, τουλάχιστον κατ'εμέ, να ξεφτυλίζεις ένα αυτοκίνητο 3-4 ετών παλαιότερο από εσένα, όπως δεν θα είναι κατόρθωμα το καινούριο, επίσης ατμοσφαιρικό, rs4 να είναι καλύτερο από τη Μ3, τουλάχιστον στις ευθείες.
Στην αίσθηση πάντως, πιστεύω ότι δεν θα είναι καθώς εκεί παίζουν ρόλο κι άλλα πράγματα.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
και τα 3 ειναι φοβερα αυτοκινητα...
απιαστα ονειρα για τους περισσοτερους απο εμας πλεον!
Μη τα συζητας αδερφε...
Οκ ειναι ατμοσφαιρικο λαθος μου..Και παλι ομως τετρακινητο δεν επρεπε να στριβει καλυτερα?Παντως οντως κανενα δεν θα με χαλαγε να παρω και αν ειχα και δυντατοτη επιλογης ισως να μην διαλεγα το Μ3...![]()
Αν οι Ελληνες αποκτήσουν μόρφωση και ενότητα, αλίμονό μας.
ΟΥΙΣΤΟΝ ΤΣΩΡΤΣΙΛ
παντως μετα το Μ// θα διαλεγα το μερκ.μου αρεσει η στροφη της μερκ στην σπορ αισθηση των αυτοκινητων της.
Αυτο το θεμα με την τετρακινηση εχει παρεξηγηθει παρα πολυ.
Γιατι να στριψει καλυτερα μεσα στην πιστα? Οταν υπαρχει καλη ασφαλτος, που συνεπαγεται καλη προσφυση, και δεν ειναι τα αυτοκινητα ολη την ωρα σε ψαρεματα και χαζοσπιναρισματα η τετρακινηση δεν εχει κανενα πλεονεκτημα. Ολα(ακομα κ ενα προσθιοκινητο) θα περασουν τη δυναμη τους στο δρομο.
Αντιθετα ενα πισωκινητο εχει να επιδειξει την κατανομη βαρους, την οσο το δυνατον ομοιομορφη επιβαρυνση του εμπρος με τον πισω αξονα οποτε θα παρει το πανω χερι.
Ασε που αν εχεις ενα τερακινητο και ενα πισωκινητο με την ιδια αποδοση στο μοτερ, το τετρακινητο εχει πολυ μεγαλυτερες απωλειες μεταδοσης και καταληγει να περνα λιγοτερα αλογα στο δρομο.
Το αποτελεσμα ειναι το απολυτως αναμενομενο. Η BMW ηταν στο στοιχειο της και εκανε απλως αυτο που μελετηθηκε να κανει. Ειχε ακριβως το γκριπ που ηθελε και παγωσε το χρονομετρο, κατι που επρεπε να κανει και το 2ο πισωκινητο της παρεας, αλλα η ροπη του ηταν υπερβολικη για την προσφυση που υπηρχε. Πιστευω οτι αν η πιστα ειχε ακομα πιο καλη ασφαλτο η AMG θα εκανε τη διαφορα.
Το AUDI σαφως εξω απο τα νερα του σε σχεση με τους 2 αντιπαλους του μιας και βρεθηκε τετρακινητο σε χωρο που θα μπορουσε να περασει τη δυναμη του με 2 μονο τροχους. Η τετρακινηση ηταν απλως ενα εξτρα φορτιο. Και δεν μου αρεσει να κρινω οδηγους κατα πολυ(μα παρα πολυ) καλυτερους μου, αλλα ο Stig στον συγκεκριμενο γυρο εκανε λαθος. Υπερεκτιμησε σε μια εισοδο και κατεληξε να στριψει με τροπο που στοιχιζει σε χρονο. Εστω ομως. Δεν νομιζω οτι αυτο ηταν σε θεση να μεταβαλει το αποτελεσμα, αλλα ειλικρινα σε ενα ελληνικο δρομο, με την προσφυση που εχουμε εδω, το Audi θα ηταν το οπλο που θα σκοτωνε το χρονομετρο, η BMW θα ηταν δυσκολη και απολυτη ενω η AMG θα ηταν εισητηριο χωρις επιστροφη για τον αγιο πετρο. Να μην αναφερουμε τωρα και την περιπτωση βροχης...
Τα τρια αυτοκινητα ειναι σιγουρα ισαξια και το τι επιλεγει ο καθενας ειναι προσωπικο και υποκειμενικο καθαρα θεμα.
Εχουν μελετηθει για διαφορετικες συνθηκες και εφοσον βρεθουν σε αυτες ξεχωριζουν εναντι των υπολοιπων.
bimmer-corfu (24-07-10), GiannisRob (26-06-10), S8N (25-06-10)
Σε όλα συμφωνούμε, αλλά πιστεύω πως ό,τι άσφαλτο και να είχε κάτω, η Μ3 θα ήταν πιο γρήγορη. Το στήσιμο, το τιμόνι και το πάτημα του αυτοκινήτου αυτού είναι ανώτερα από τη c63, της οποίας τα παραπάνω άλογα και η αστείρευτη ροπή δεν αξιοποιούνται σε πίστες με αρκετές στροφές, όπου αυτό που μετράει είναι το στήσιμο και το βάρος. Και στα δυο η Μ3 υπερτερεί, οπότε το να κάνει καλύτερους χρόνους είναι φυσιολογικό.
Στην ευθεία πάλι, τα δεδομένα είναι διαφορετικά και η c63 παίζει σχεδόν μόνη της..
the more people agree with me
the more I think I'm wrong