Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 40

Θέμα: [E36] Επιλογες αναρτησης-ελατηριων χαμηλωματος

  1. #21
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    174
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Wink

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aggelosmk2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως καπου μπερδευεσαι ?
    Οχιγιατι εχω οδηγησει Bilstein HR καθως και Bilstein Eibach.
    Υπο αυτη την εννοια ας γραφει ο καθενας την γνωμη του
    ή το τι εχει ακουσει ή το τι εχει διαβασει...
    Το ιντερνετ εξ αλλου γι αυτο ειναι...
    N.

  2. #22
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε εγω εχω τα eibach pro kit και τωρα σκεφτομαι να βαλω Bilstein Sprint.Πρεπει να βαλω λες και αυτο το πακετο ανωμαλου οδοστρωματος?Αν δεν το βαλω τι συμβαινει?Θα εχω προβλημα?
    Δεδομενου οτι το κοστος ειναι καπου στα 20 ευρω αν θυμαμαι καλα, μην το σκεφτεις καθολου. Βαλτο! Στην αντιπροσωπεια το παραγγελνεις, και επι της ουσιας ειναι η μονη διαφορα των θολων του Μ απο τους δικους μας.
    Δεν χρειαζεται κολληση! Μια φλαντζα ειναι που απλα παρεμβαλλεται μεταξυ top mount και θολου.

  3. #23
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια που λετε για ρυθμιζόμενα, μπορώ να σου βρώ τα κονι με 550Ε αν και θέλεις και ελατήρια(KW) μετα.

    Γιατι δεν βάζεις τα D2, που μας είχαν πει? 650Ε στην πόρτα σου απο Αγγλία, και είναι και κορυφέα...
    Σε ποιο link ειναι αυτο ?

  4. #24
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Fad3In Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχιγιατι εχω οδηγησει Bilstein HR καθως και Bilstein Eibach.
    Υπο αυτη την εννοια ας γραφει ο καθενας την γνωμη του
    ή το τι εχει ακουσει ή το τι εχει διαβασει...
    Το ιντερνετ εξ αλλου γι αυτο ειναι...
    N.
    Μαζι σου και εγω. Το eibah ειναι πιο σκληρο και ειναι λογικο, αφου δεν εχει προοδευτικες σπειρες οπως το H&R. Καλο θα ηταν να μην γινονται συγκρισεις με αυτοκινητα αλλων εταιριων. Τα eibah που προοριζονται για την bmw και ιδιως το pro kit δεν εχει σχεση με αυτα για τα υπολοιπα αυτοκινητα. Βεβαια παντα μετραει και το αμορτισερ με το οποιο κρινεις το καθε ελατηριο!! Με το ιδιο ακριβως αμορτισερ το eibah ειναι πιο σκληρο. Με ενα bilstein upside down ειναι σα να μην εχεις αναρτηση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 20-06-10 στις 21:13

  5. #25
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    174
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με το ιδιο ακριβως αμορτισερ το eibah ειναι πιο σκληρο.
    Ακριβως!
    Ειχες ή εχεις ακομα μηπως Ε30;
    Εκτος αν μιλας για Ε36 3αρα.
    Ν.

  6. #26
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Fad3In Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβως!
    Ειχες ή εχεις ακομα μηπως Ε30;
    Εκτος αν μιλας για Ε36 3αρα.
    Ν.
    E46.. αλλα δεν αλλαζει κατι νομιζω.. 30αρι δεν ειχα την τυχη να εχω.

  7. #27
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aggelosmk2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ποιο link ειναι αυτο ?
    To είχε πει κάποιος στο έτερο φορουμ, δεν μπορώ να το ψάξω τώρα...... αλλά για ρίξε μια ματια

  8. #28
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπον...και ο Fad3in & o Ghost-rider ειχαν δικιο . Το pro-kit ειναι πιο σκληρο απο τα H&R .
    Μικρη η διαφορα αλλα ειναι. Δεν ισχυει λοιπον αυτο που ειχα γραψει τουλαχιστον για BMW .Eκτος κ αν μου ειχαν πει για τον ετερο τυπο ελατηριων της eibach .

    Aρα λοιπον αφου θελω ενα σχετικα μαλακο ελατηριο για τα bilstein sport που φοραω η λυση ειναι τa H&R και το Αpex ....??

  9. #29
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aggelosmk2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπον...και ο Fad3in & o Ghost-rider ειχαν δικιο . Το pro-kit ειναι πιο σκληρο απο τα H&R .
    Μικρη η διαφορα αλλα ειναι. Δεν ισχυει λοιπον αυτο που ειχα γραψει τουλαχιστον για BMW .Eκτος κ αν μου ειχαν πει για τον ετερο τυπο ελατηριων της eibach .

    Aρα λοιπον αφου θελω ενα σχετικα μαλακο ελατηριο για τα bilstein sport που φοραω η λυση ειναι τa H&R και το Αpex ....??
    Και εγω το ειπα εεε

    Κοιτα Άγγελε, έχοντας 318ις με μπισταει-eibach και έχοντας οδηγήσει άλλο 318ις με μπισταει-HR η διαφορά δεν είναι μικρή κατ εμε.

    Το HR ειναι πιο άνετο και ξεκούραστο, αλλά την οδηγική ευχαρίστηση και αμεσότητα του eibach δεν την έχει με τίποτα. Ακόμα και πριν που φόραγα πίσω(μόνο) τα schnitzer(που τα φτιάχνει η eibach) και μπροστά τα eibach το αμάξι είχε διαφορά αισθητή.....

    Άμα βρεθούμε θα καταλάβεις πόσο άμεσα είναι τα eibach και τι αίσθηση σου δίνουν, κάνουν το αυτοκίνητο υπερστροφικό ακόμα στα πολλά χλμ, γι αυτό θέλει λίγη προσοχή. Μιλάμε όμως για πολύ παιχνιδιάρικο το αυτοκίνητο. Θα πρέπει όμως να συμβιβαστείς οτι θα χάσεις σε άνεση.

  10. #30
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μήπως τα eibach αν συνδυαστούν με koni sport θα έχουν καλύτερη απόδοση?
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP