Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 40

Θέμα: [E36] Επιλογες αναρτησης-ελατηριων χαμηλωματος

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπον...και ο Fad3in & o Ghost-rider ειχαν δικιο . Το pro-kit ειναι πιο σκληρο απο τα H&R .
    Μικρη η διαφορα αλλα ειναι. Δεν ισχυει λοιπον αυτο που ειχα γραψει τουλαχιστον για BMW .Eκτος κ αν μου ειχαν πει για τον ετερο τυπο ελατηριων της eibach .

    Aρα λοιπον αφου θελω ενα σχετικα μαλακο ελατηριο για τα bilstein sport που φοραω η λυση ειναι τa H&R και το Αpex ....??

  2. #2
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aggelosmk2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπον...και ο Fad3in & o Ghost-rider ειχαν δικιο . Το pro-kit ειναι πιο σκληρο απο τα H&R .
    Μικρη η διαφορα αλλα ειναι. Δεν ισχυει λοιπον αυτο που ειχα γραψει τουλαχιστον για BMW .Eκτος κ αν μου ειχαν πει για τον ετερο τυπο ελατηριων της eibach .

    Aρα λοιπον αφου θελω ενα σχετικα μαλακο ελατηριο για τα bilstein sport που φοραω η λυση ειναι τa H&R και το Αpex ....??
    Και εγω το ειπα εεε

    Κοιτα Άγγελε, έχοντας 318ις με μπισταει-eibach και έχοντας οδηγήσει άλλο 318ις με μπισταει-HR η διαφορά δεν είναι μικρή κατ εμε.

    Το HR ειναι πιο άνετο και ξεκούραστο, αλλά την οδηγική ευχαρίστηση και αμεσότητα του eibach δεν την έχει με τίποτα. Ακόμα και πριν που φόραγα πίσω(μόνο) τα schnitzer(που τα φτιάχνει η eibach) και μπροστά τα eibach το αμάξι είχε διαφορά αισθητή.....

    Άμα βρεθούμε θα καταλάβεις πόσο άμεσα είναι τα eibach και τι αίσθηση σου δίνουν, κάνουν το αυτοκίνητο υπερστροφικό ακόμα στα πολλά χλμ, γι αυτό θέλει λίγη προσοχή. Μιλάμε όμως για πολύ παιχνιδιάρικο το αυτοκίνητο. Θα πρέπει όμως να συμβιβαστείς οτι θα χάσεις σε άνεση.

  3. #3
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Kαλαματα
    Μηνύματα
    1.003
    Thanked
    1101
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aggelosmk2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπον...και ο Fad3in & o Ghost-rider ειχαν δικιο . Το pro-kit ειναι πιο σκληρο απο τα H&R .
    Μικρη η διαφορα αλλα ειναι. Δεν ισχυει λοιπον αυτο που ειχα γραψει τουλαχιστον για BMW .Eκτος κ αν μου ειχαν πει για τον ετερο τυπο ελατηριων της eibach .

    Aρα λοιπον αφου θελω ενα σχετικα μαλακο ελατηριο για τα bilstein sport που φοραω η λυση ειναι τa H&R και το Αpex ....??
    Aγγελε επειδη παλιοτερα στο δικο μου ειχα για λιγο καιρο ΑPEX ΚΑΙ Η&R δεν εχουν διαφορα στην σκληροτητα, το κακο με τα ΑPEX ειναι οτι χαμηλωνουν πισω πολυ, πχ 4εμπρος 4 πισω, ενω το Η&R 4εμπρος 1,5 πισω , με αποτελεσμα να "στεκετε' πιο αρμονικα το αυτοκινητο, και οχι οι πισω τροχοι να μπαινουν μεσα στο φτερο.
    Ενα αλλο μειον για μενα,ειναι οτι με τα apex σε γρηγορα στροφιλικια καταλαβαινα οτι "κωλος" του αμαξιου βυθιζεται πιο πολυ με αποτελεσμα η "μουρη" να ελαφρωνει.
    Ενω με τα Η&R το αμαξι το αισθανομουν πιο αρμονικο, πιο ουδετερο θα ελεγα.
    Αυτος ηταν ηταν ο λογος που εβγαλα τα apex σε ενα μηνα.
    Τωρα αν θες την γνωμη μου, μεταξυ ολων καλυτερη επιλογη ειναι να βαλεις Mpack ελατηρια, "Οπως εκανα και εγω, αφου εντωμεταξυ ειχα δοκιμασει και μια τετραδα VIDEN " ειναι η χρηση τομη και σε ανεση και σε κρατημα.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP