Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 40

Θέμα: [E36] Επιλογες αναρτησης-ελατηριων χαμηλωματος

  1. #11
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αφού σου έγραψα πιο πάνω ρε λουκουμά..... και εγω 50/30 είμαι.....

    Πάντως D2 σκέψου τα καλά....

  2. #12
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Talking

    Αφου βρε μπουγατσά δεν το αποσαφηνιζεις πιο πανω! εγραψες οτι γενικως προτιμας το 30/30 κ το 50/50 .

    Τεσπα για να ριξω μια ματια στο θεμα D2 να δω σε τι τιμες παιζει απ'εξω .

    650 δεν ειναι κ ασχημα

    Επισης κατι αλλο : Συντομευε κ ελα Αθηνα λιγο πιο γρηγορα να παμε τη βολτα κ κανα καφε .

  3. #13
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΜΑΜΗΜΕΝΗ εξεταστική....
    αρχες Ιούλη-μέσα το πολυ θα είμαι στο προτεύουσα. Μην βιαστείς να αγοράσεις...

  4. #14
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    174
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Exclamation

    1) Σαν ελατηριο εχω αποφασισει κατα καποιο τροπο να παω σε eibach μιας και ειναι λιγο πιο μαλακο απο το H&R
    Αυτο χωρις πλακα πρωτη φορα το ακουω!!!
    Απ οσο ξερω (για Ε30 σιγουρα και αποκλειεται πιστευω ν αλλαζει αυτο για Ε36)
    συμβαινει το αντιθετο ακριβως φιλε...Σιγουρεψου!
    Ν.

  5. #15
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Fad3In Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο χωρις πλακα πρωτη φορα το ακουω!!!
    Απ οσο ξερω (για Ε30 σιγουρα και αποκλειεται πιστευω ν αλλαζει αυτο για Ε36)
    συμβαινει το αντιθετο ακριβως φιλε...Σιγουρεψου!
    Ν.
    Κ ομως. Δεν ειναι οτι αλλαζει στο Ε36 ειναι γενικο συμπερασμα.
    Κ απο ατομα με focus,και απο ατομα με golf mk2,mk3,mk4,mk5,ΤΤ,γενικως ολο το group vag και πολλα αλλα ακομα.
    Το ιδιο διαβαζω κ στα φορουμ που ειμαι γραμμενος.
    Μηπως καπου μπερδευεσαι ?

  6. #16
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια εγω ξερω οτι H&R ειναι σκληροτερα απο Eibach.Και απο προσωπικα εμπειρια σε Ε46 με την ιδια αναρτηση αυτο που φορουσε τα H&R ηταν αρκετα σκληροτερο.

  7. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα eibach όντως είναι πιο μαλακά, το θέμα είναι τι ρύθμιση έχει το αμορτισέρ.
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  8. #18
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    To eibach pro kit ειναι πιο σκληρο.

  9. #19
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitrios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα eibach όντως είναι πιο μαλακά, το θέμα είναι τι ρύθμιση έχει το αμορτισέρ.
    Ειστε σιγουροι γι αυτο? Γενικοτερα απο αυτα που λενε εξω τα eibach ειναι πιο ξερα και λιγοτερο προοδευτικα απο τα H&R και εγω εχοντας ζησει δυο σετ eibach pro kit στη σειρα(και εχοντας δει αυτοκινητα με h&r) θα συμφωνησω με αυτο. Ειναι πολυ ξερα. Εκτος αν αναφερεστε σε eibach αγορασμενα απο τη shnitzer που ειναι λιγο πιο χαλαρα.
    Παντως το αυτοκινητο μεταμορφωνεται κυριολεκτικα με eibach. Καμια αλλη αναρτηση και κανενα ελατηριο δε θα του δωσει τετοια συμπεριφορα. Κυριολεκτικα γινεται καρτ.
    Τα συγκεκριμενα ελατηρια (τα ειχα συνδιασει με bilstein sprint upside down) τα κατεβασα οταν εβαλα τροχους 17 ιντσων γιατι οι θολοι μου(και συγκριμενα ο δεξιος) ξεκινησαν να φουσκωνουν παρολη την υπαρξη θολομπαρας.
    Εαν τοποθετηθει τετοια αναρτηση σε e46, καλο ειναι να μπει στους μπροστινους θολους και το πακετο ανωμαλου οδοστρωματος(επι της ουσιας οι ενισχυσεις μπροστινων θολων του Μ3).
    Πωλειται απο τη μαμα bmw σε πολυ χαμηλη τιμη και κανει τη διαφορα.

  10. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    GiannisRob (26-06-10)

  11. #20
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειστε σιγουροι γι αυτο? Γενικοτερα απο αυτα που λενε εξω τα eibach ειναι πιο ξερα και λιγοτερο προοδευτικα απο τα H&R και εγω εχοντας ζησει δυο σετ eibach pro kit στη σειρα(και εχοντας δει αυτοκινητα με h&r) θα συμφωνησω με αυτο. Ειναι πολυ ξερα. Εκτος αν αναφερεστε σε eibach αγορασμενα απο τη shnitzer που ειναι λιγο πιο χαλαρα.
    Παντως το αυτοκινητο μεταμορφωνεται κυριολεκτικα με eibach. Καμια αλλη αναρτηση και κανενα ελατηριο δε θα του δωσει τετοια συμπεριφορα. Κυριολεκτικα γινεται καρτ.
    Τα συγκεκριμενα ελατηρια (τα ειχα συνδιασει με bilstein sprint upside down) τα κατεβασα οταν εβαλα τροχους 17 ιντσων γιατι οι θολοι μου(και συγκριμενα ο δεξιος) ξεκινησαν να φουσκωνουν παρολη την υπαρξη θολομπαρας.
    Εαν τοποθετηθει τετοια αναρτηση σε e46, καλο ειναι να μπει στους μπροστινους θολους και το πακετο ανωμαλου οδοστρωματος(επι της ουσιας οι ενισχυσεις μπροστινων θολων του Μ3).
    Πωλειται απο τη μαμα bmw σε πολυ χαμηλη τιμη και κανει τη διαφορα.
    Φιλε εγω εχω τα eibach pro kit και τωρα σκεφτομαι να βαλω Bilstein Sprint.Πρεπει να βαλω λες και αυτο το πακετο ανωμαλου οδοστρωματος?Αν δεν το βαλω τι συμβαινει?Θα εχω προβλημα?

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP