Μια που λετε για ρυθμιζόμενα, μπορώ να σου βρώ τα κονι με 550Ε αν και θέλεις και ελατήρια(KW) μετα.
Γιατι δεν βάζεις τα D2, που μας είχαν πει? 650Ε στην πόρτα σου απο Αγγλία, και είναι και κορυφέα...
Μια που λετε για ρυθμιζόμενα, μπορώ να σου βρώ τα κονι με 550Ε αν και θέλεις και ελατήρια(KW) μετα.
Γιατι δεν βάζεις τα D2, που μας είχαν πει? 650Ε στην πόρτα σου απο Αγγλία, και είναι και κορυφέα...
Τα eibach τα βρισκω με 200 ευρωεδω απο Αθηνα σε ενα μαγαζι. Αργοτερα λεω να προβω κ σε αλλαγη αμορτισερ .
Οσο για την D2 το σκεφτομαι,απλα δεν ξερω ποσο σκληρη η μαλακη αντιστοιχα ειναι.
Απο την αλλη κατι με ψηνει κ για Fk .
Για το χαμηλωμα 50/30 υπαρχει καποια γνωμη απο καποιον που φοραει αυτο το συνδυασμο ?
Λοιπον...και ο Fad3in & o Ghost-rider ειχαν δικιο. Το pro-kit ειναι πιο σκληρο απο τα H&R .
Μικρη η διαφορα αλλα ειναι. Δεν ισχυει λοιπον αυτο που ειχα γραψει τουλαχιστον για BMW .Eκτος κ αν μου ειχαν πει για τον ετερο τυπο ελατηριων της eibach .
Aρα λοιπον αφου θελω ενα σχετικα μαλακο ελατηριο για τα bilstein sport που φοραω η λυση ειναι τa H&R και το Αpex ....??
Και εγω το ειπα εεε
Κοιτα Άγγελε, έχοντας 318ις με μπισταει-eibach και έχοντας οδηγήσει άλλο 318ις με μπισταει-HR η διαφορά δεν είναι μικρή κατ εμε.
Το HR ειναι πιο άνετο και ξεκούραστο, αλλά την οδηγική ευχαρίστηση και αμεσότητα του eibach δεν την έχει με τίποτα. Ακόμα και πριν που φόραγα πίσω(μόνο) τα schnitzer(που τα φτιάχνει η eibach) και μπροστά τα eibach το αμάξι είχε διαφορά αισθητή.....
Άμα βρεθούμε θα καταλάβεις πόσο άμεσα είναι τα eibach και τι αίσθηση σου δίνουν, κάνουν το αυτοκίνητο υπερστροφικό ακόμα στα πολλά χλμ, γι αυτό θέλει λίγη προσοχή. Μιλάμε όμως για πολύ παιχνιδιάρικο το αυτοκίνητο. Θα πρέπει όμως να συμβιβαστείς οτι θα χάσεις σε άνεση.
Aγγελε επειδη παλιοτερα στο δικο μου ειχα για λιγο καιρο ΑPEX ΚΑΙ Η&R δεν εχουν διαφορα στην σκληροτητα, το κακο με τα ΑPEX ειναι οτι χαμηλωνουν πισω πολυ, πχ 4εμπρος 4 πισω, ενω το Η&R 4εμπρος 1,5 πισω , με αποτελεσμα να "στεκετε' πιο αρμονικα το αυτοκινητο, και οχι οι πισω τροχοι να μπαινουν μεσα στο φτερο.
Ενα αλλο μειον για μενα,ειναι οτι με τα apex σε γρηγορα στροφιλικια καταλαβαινα οτι "κωλος" του αμαξιου βυθιζεται πιο πολυ με αποτελεσμα η "μουρη" να ελαφρωνει.
Ενω με τα Η&R το αμαξι το αισθανομουν πιο αρμονικο, πιο ουδετερο θα ελεγα.
Αυτος ηταν ηταν ο λογος που εβγαλα τα apex σε ενα μηνα.
Τωρα αν θες την γνωμη μου, μεταξυ ολων καλυτερη επιλογη ειναι να βαλεις Mpack ελατηρια, "Οπως εκανα και εγω, αφου εντωμεταξυ ειχα δοκιμασει και μια τετραδα VIDEN " ειναι η χρηση τομη και σε ανεση και σε κρατημα.
φιλε μου μακρια απο d2 εκτος και αν θες να οδηγας και να χορευεις στον δρομο
μετα απο καιρο και αλλαγη διαφορων αναρτησεων κυριως bilstein με ελατηρια hr και eibach μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι η d2 ειναι μακρα ΚΑΛΥΤΕΡΗ.απο ανεση,κρατημα,συμπεριφορα; πλα αλλου...αλλο αμαξι κυριολεκτικα συν οτι το αμαξι εμπνεει εμπιστοσυνη.με 36 σκαλες ρυθμισεις το κανεις οτι θες(κρακουλο ή λιμουζινα).βεβαια παιζει τεραστιο ρολο και αυτος που θα τη βαλει γιατι αν δεν ξερει δεν θα δουλεψει ποτε σωστα οπως και το εχω δει.![]()
M52B28 POWER
dark knight (09-06-12), nik200 (06-06-12), Panos 316T (06-06-12)