Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 41

Θέμα: τελικα σπαει ο S54 με οπισθεν????

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να το δουμε λιγο διαφορετικα το ζητημα. Εστω οτι αφηνεις το αυτοκινητο σε ανηφορα με τη μουρη προς τα πανω. Εντονη ανηφορα, βαζεις και μια τριτη στο κιβωτιο και λυνεις το χειροφρενο. Θα γυρισει αναποδα ναι η οχι? Και αν οχι γιατι? Το κρατα κατι περα απο την συμπιεση του?
    Δεν ειπα οτι ειναι κατι που μπορει να συμβει ευκολα και υπο νορμαλ συνθηκες.
    εχεις δικιο
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δε μπορώ να καταλάβω ΓΙΑΤΙ να σπάσει αν βάλεις όπισθεν εν κινήσει;

    Το πολύ πολύ να σπάσει κανά σασμάν.

    Για σβηστό μοτέρ τώρα:
    Γιατί να μη γυρίζει ανάποδα ένα μοτέρ; Ποιος ο λόγος; Δεν είναι ότι θα έρθει κάθετα;

    ΟΛΑ μέσα στα μοτέρ γυρνάνε περιστροφικά, άρα η φορά περιστροφής δεν παίζει ρόλο.

    Απλά θα γυρνάνε όλα ανάποδα.

    Στον Μ20 πάντως προσπάθησα αρκετές φορές να τον βάλω μπροστά με όπισθεν και τη μούρη να κοιτάει στην κατηφόρα και ΠΟΤΕ δεν έπαθε κάτι.

    Μάλιστα μια φορά τον άφησα να γυρνάει ανάποδα για καμιά 50αριά μέτρα.

    Αν δεν κλειδώνει κάτι ώστε να μην του επιτρέπει να γυρίσει ανάποδα δε νομίζω ΚΑΝΕΝΑ μοτέρ όταν γυρίσει ανάποδα (όχι σε λειτουργία) να παθαίνει κάτι.

    Στα r/c πάντως είχε πλάκα ένα nova rossi μοτέρ που είχα που στο τέλος του ορίου ζωής του έπαιρνε ανάποδες στροφές στο τέρμα γκάζι, μέχρι που έσπασε τα δόντια των ταχυτήτων.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP