
Αρχικό μήνυμα απο
ghost-rider
Να πω γιατι πιστευω οτι χρειαζονται και πισω? Τα αυτοκινητα μας εχουν κατανεμητη πεδησης. Εστω οτι δυναμωνεις τα μπροστινα φρενα και δεν κανεις τιποτα με τα πισω. Στο φρεναρισμα θα σου κοψει δυναμη απο μπροστα προσπαθωντας να διατηρησει ισορροπιες μπρος πισω. Και τα πισω θα κουραζονται. Δε θα δεις ποτε τη δυναμη των μπροστινων φρενων σου γιατι τα πισω δεν θα ακολουθουν. Τα φρενα του 325 δεν ειναι μονο θεμα εμφανισης. Μεγαλωνει κατα ενα περιπου ποντο η ακτινα του δισκου. Μπορει η δαγκανα να μενει ιδια και να μην μπορει να ασκησει μεγαλυτερη δυναμη, ομως λογω ακτινας μεγαλωνει η ροπη που ασκουν. Κατι που συνεπαγεται ιδια μεν αντοχη στη χρηση αλλα πιο δυνατο φρεναρισμα χωρις να κουραζεις παραπανω τους δισκους και τα τακακια σου. Και σιγουρα αν ηταν ευκολο να μπουν τα φρενα του 330 θα ηταν ακομη προτιμοτερο.