Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 33

Θέμα: [E46] Πισω φρενα αναβάθμιση

  1. #21
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να πω γιατι πιστευω οτι χρειαζονται και πισω? Τα αυτοκινητα μας εχουν κατανεμητη πεδησης. Εστω οτι δυναμωνεις τα μπροστινα φρενα και δεν κανεις τιποτα με τα πισω. Στο φρεναρισμα θα σου κοψει δυναμη απο μπροστα προσπαθωντας να διατηρησει ισορροπιες μπρος πισω. Και τα πισω θα κουραζονται. Δε θα δεις ποτε τη δυναμη των μπροστινων φρενων σου γιατι τα πισω δεν θα ακολουθουν. Τα φρενα του 325 δεν ειναι μονο θεμα εμφανισης. Μεγαλωνει κατα ενα περιπου ποντο η ακτινα του δισκου. Μπορει η δαγκανα να μενει ιδια και να μην μπορει να ασκησει μεγαλυτερη δυναμη, ομως λογω ακτινας μεγαλωνει η ροπη που ασκουν. Κατι που συνεπαγεται ιδια μεν αντοχη στη χρηση αλλα πιο δυνατο φρεναρισμα χωρις να κουραζεις παραπανω τους δισκους και τα τακακια σου. Και σιγουρα αν ηταν ευκολο να μπουν τα φρενα του 330 θα ηταν ακομη προτιμοτερο.
    προσωπικα δουλευα μπροστα 330 πισω 320.Τ α πισω δε ταλαιπωρηθηκαν ΠΟΤΕ.
    Πισω ειτε 320 βαλεις ειτε 325 εισαι μια χαρα

    Θεμα ειχα οταν δουλευα 316 μπρος πισω
    (316 318 και 320 μπροστα ειναι ιδια.Για το 320 δε βαζω χερι στη φωτια)

    Συμπερασμα αν αγορασες πισω 330 καντα τραμπα με 325 και θα εισαι αρχηγος.

  2. #22
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν εχω παρει κατι. Ακομα το δουλευω μεσα μου. Μαλλον 325. Εκτος αν βρω ολοκληρη πισω γεφυρα απο αυτοματο 330(ιδιο βημα με 320) σε καλη τιμη.
    316, 318 και 320 ειναι ιδια μπροστα.

  3. #23
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    328
    Thanked
    473
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M_Dolce Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα... Ημαρτον.

    Για να βαλεις τα πισω φρενα του 330 φιλε μου χρειαζεσαι
    τα φρενα κομπλε και ακρα απο 330 μαζι με ημιαξονια. Κατα τα αλλα, γεφυρα και διαφορικο δεν αλλαζει. Αν δεις την γεφυρα και τα παρελκομενα της απο 316 εως 330 ειναι ο ιδιος κωδικος.
    Συμφωνώ απόλυτα

    Απλά ξέχασες τους αισθητήρες του ΑΒS

  4. #24
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    παιδια ερωτηση τα ημιαξονια κουμπωνουν κανονικα απ το 3λιτρο σε ενα πχ 2λιτρο διαφορικο?

  5. #25
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    παιδια ερωτηση τα ημιαξονια κουμπωνουν κανονικα απ το 3λιτρο σε ενα πχ 2λιτρο διαφορικο?
    Νομιζω αλλαζει το πλακακι του διαφορικου στο 330. Κατι που συνεπαγεται και διαφορετικα ημιαξονια που δεν καθονται στα υπολοιπα διαφορικα.
    Αν καποιος το κατεχει καλυτερα ας δωσει μια πιο σιγουρη απαντηση.

  6. #26
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αρα αν ισχυει αυτο που λες τοτε θελει ΚΑΙ διαφορικο πισω!!!!!τελος παντων αν γνωριζει καποιος ας μας πει,ετσι να μαθαινουμε και καμια λεπτομερεια παραπανω!!!!!

  7. #27
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    παιδια ερωτηση τα ημιαξονια κουμπωνουν κανονικα απ το 3λιτρο σε ενα πχ 2λιτρο διαφορικο?
    Γίνεται κανονικά, το ίδιο έχω κάνει εγώ. Έχω κρατήσει το μαμά διαφορικό του 2200cc και απλά αντικατέστησα τα ημιαξόνια του τρίλιτρου μαζί όμως με τα "κουπάκια - πολύσφηνο" τα οποία απλά θηλυκώνουν μέσα στο διαφορικό του 2200. Ουσιαστικά το πάχος των ημιαξονίων παραμένει ίδιο στα 38mm (αν πρόκειται για manual έκδοση σαμσάν) και στο 2200 και στο 3λιτρο, οι διαφορές έγκειται στο πολύσφηνο που μπαίνει στο διαφορικό το εξωτερικό πιατέλο που δένεται ο μπιλιοφόρος του ημιαξονίου έχει συνολική διάμετρο 86mm έναντι 80mm του 2200 και στις 6 βίδες που το πάχος του από 8mm του 2200 ανέρχεται πλέον στα 10mm. Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα με τους αριθμούς μου, απλά να ξέρεις πως ταιριάζει μια χαρά μιας και το έχω κάνει ήδη στο δικό μου (περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους μιας και τα μαμά ημιαξόνια του 2200 έχουν μεγάαααααλες αντοχές

  8. The Following User Says Thank You to Apostolos For This Useful Post:

    gyiama (18-06-10)

  9. #28
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οποτε απλα αλλαζεις τις βασεις που βιδωνουν τα ημιαξονια απ το 3λιτρο και κουμπωνουν κανονικα!!!αυτο ομως ισχυει μονο στα διαφορικα των 6κυλινδρων φανταζομαι!!!!!η τα διαφορικα και στα 4κυλινδρα ειναι ιδια?σαν σχεδιο οχι σαν βημα κλπ!!!!

  10. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    οποτε απλα αλλαζεις τις βασεις που βιδωνουν τα ημιαξονια απ το 3λιτρο και κουμπωνουν κανονικα!!!αυτο ομως ισχυει μονο στα διαφορικα των 6κυλινδρων φανταζομαι!!!!!η τα διαφορικα και στα 4κυλινδρα ειναι ιδια?σαν σχεδιο οχι σαν βημα κλπ!!!!
    Ωπ με συχωρείς φίλε μου. Αναφερόμουν σε 320 6κύλινδρο με τον Μ54 κινητήρα. Εσύ τι μοντέλο έχεις? Τετρακύλινδρος είσαι?

  11. #30
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χωρίς να είμαι σίγουρος το "κουτί" του διαφορικού στα 4κύλινδρα πρέπει να είναι μικρότερο. Λογικά δεν θα πρέπει να ταιριάζει το καρε του πολύσφηνου (από του 3λιτρου) που μπαίνει μέσα στο διαφορικό. Πρέπει να έχει μεγαλύτερη λογικά διάμετρο το 3λιτρο.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP