Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 28

Θέμα: E24 powered by S62

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οσον αφορα τα 30αρια και ΝΑΙ και ΟΧΙ ΟΜΩΣ!!!. Δεν εγραψαν ιστορια ετσι. Εγραψαν ιστορια ως DTM δηλαδη για την εποχη τους διαστημοπλοια. Τα τελευταια DTM 2,5 ειχαν φτασει τα 345 αλογα με φρενα της Alcon, σασμαν 6αρια hollinger και αλλα τετοια. Η μονη σχεση που ειχαν με το stock Ε30 Μ3 ηταν στα σηματα.!!!! Παντως ρε παιδια οταν γινεται ενα engine swap και αυτο γινεται σωστα σε ολους τους τομεις αυτο ειναι που μετραει.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 14-06-10 στις 13:25

  2. The Following User Says Thank You to TSAF For This Useful Post:

    gnx (14-06-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    174
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Talking

    Bmw 635 CSI-A '80 - ¤ 8.300
    8300¤ και δωρο η σκουριά!
    Ν.

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Λουτράκι
    Μηνύματα
    58
    Thanked
    81
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Fad3In Εμφάνιση μηνυμάτων
    8300¤ και δωρο η σκουριά!
    Ν.
    δεν υπάρχει Bmw 30+ χωρίς σαπάκια
    το συγκεκριμένο είναι σε προβλεπόμενη κατάσταση...
    sorry guys αλλά λίγα είναι τα αυτοκίνητα αυτης της ηλικίας που όταν τα λύσεις συμβαδίζει η εξωτερική κατάσταση με την εσωτερική ...και εννοώ όχι το σαλόνι, αλλά αυτα που κρύβονται στα ράμφη κάτω από τα φτερά τους μαρσπιέδες κλπ
    ευτυχώς όλα φτιάχνονται...
    και ευτυχώς που πολλοί νομίζουν πως τα ενα - δυο σαπάκια δεν διορθώνονται...

  5. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οσον αφορα τα 30αρια και ΝΑΙ και ΟΧΙ ΟΜΩΣ!!!. Δεν εγραψαν ιστορια ετσι. Εγραψαν ιστορια ως DTM δηλαδη για την εποχη τους διαστημοπλοια. Τα τελευταια DTM 2,5 ειχαν φτασει τα 345 αλογα με φρενα της Alcon, σασμαν 6αρια hollinger και αλλα τετοια. Η μονη σχεση που ειχαν με το stock Ε30 Μ3 ηταν στα σηματα.!!!! Παντως ρε παιδια οταν γινεται ενα engine swap και αυτο γινεται σωστα σε ολους τους τομεις αυτο ειναι που μετραει.
    Σωστός, με συμπλήρωμα ότι είχαν και κοινή καρδιά και αυτή ήταν ο S14.

    Ο οποίος πέρα από τα άλογα έδινε στο Ε30 το άψογο ζύγισμα, το οποίο (από ότι λένε σε διάφορα φόρουμ) πλησιάζεται μόνο με τον V8.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP