Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: Υπερκυβισμος απο μπιελες...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να και ο τύπος (ο μαθηματικός) που δεν θέλει να ασχολούνται με την πάρτυ του.

    Καλώς τον.


    Λοιπόν ο δίλιτρος έχει διαδρομή 66mm και διάμετρο 80mm.

    O 2.8 είναι τετράγωνος με διάμετρο και διαδρομή 84.

    Οπότε αλλάζοντας στρόφαλο και βάζοντας τις κατάλληλες μπιέλες ώστε να μην καρφώσεις βαλβίδες θα πάρεις ένα μοτέρ με διάμετρο 80 και διαδρομή 84.

    Σύνολο δεν κάνει 11888 αλλά ΔΕΝ είναι τυχαίο.

    Σύμφωνα με τον τύπο του made in patra einstein(σε κανονική μετάφραση όμως) αυτό μας κάνει κυβισμό : 2658 κυβικά εκατοστά.


    Τα σωθικά των Μ20 και των Μ5Χ είναι ενδοεναλλάξιμα, δλδ από το ένα μπορούν άνετα να μπουν στο άλλο.

    Τα πιστόνια βέβαια έχουν άλλα σκαψίματα ελέω 2βάλβιδης και 4βάλβιδης κεφαλής.

    Από όσο ξέρω από τους Μ20 ο δίλιτρος έχει μήκος μπΓέλας 135mm και ο 2.5 130mm.

    Εσύ για να μην καρφώσεις βαλβίδα αλλάζοντας στρόφαλο πρέπει κανονικά να βάλεις μπΓέλα 4mm ΚΟΝΤΥΤΕΡΗ. Έτσι θα διατηρήσεις στο νέο μοτέρ (το 2658) την ΙΔΙΑ συμπίεση με το δίλιτρο (η οποία αν δεν κάνω λάθος είναι 11 προς 1, δλδ 11 δια 1 δλδ 11!).
    Όπως βλέπεις η διαφορά της μιας μπιέλας από την άλλη είναι 1mm.

    Δε μπορώ τώρα να υπολογίσω πόσο θα πέσει η συμπίεση καθώς πρέπει να ξέρω την απόσταση που έχει το Μπιστόνι από το Άνω Νεκρό Σημείο (μπορεί να υπολογιστεί και αλλιώς, αλλά τώρα βαρΓέμαι). Πάντως ΧΟΝΤΡΙΚΑ με στρόφαλο από το 28άρι, μπιέλες από το 25άρι (ΔΕΝ ξέρω το μήκος των μπΓελών του 28αριού, αλλά ΘΕΩΡΩ ότι είναι 130mm, καθώς είναι σύνηθες να χρησιμοποιούνται σε υπερκυβισμένα 25άρια Μ20) και Μπιστόνια τα δικά σου θα έχεις συμπίεση πάνω κάτω στο 10.

    Not bad.



    Πολύ σωστός ο τύπος ο μαθηματικός.

    Και σωστά στους βάνκελ δεν έχεις ούτε Μπιστόνια ΟΥΤΕ μπΓέλες.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_displacement

    Αδιάβαστος στα περί εκκεντρότητας.

    Υπάρχουν πάντως μοτέρ με έκκεντρα τοποθετημένους στροφαλοφόρους άξονες και πήγε εκεί το ταπεινό σάπιο και αργόστροφο μυαλό μου.

    Thanks Στράτο και Σπύρο για την επεξήγηση.
    για αυτο υπαρχουν τα ρεκτιφιε για να μπορεις να διαμορφωσει τα πιστονια σου οπως σε βολευουν και οι χοτρες φλαντζες για να κατεβαζεις συμπιεση....
    ευχαριστω για το ETK και ας μην ειμαστε και φιλοι..

  2. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    για αυτο υπαρχουν τα ρεκτιφιε για να μπορεις να διαμορφωσει τα πιστονια σου οπως σε βολευουν και οι χοτρες φλαντζες για να κατεβαζεις συμπιεση....
    ευχαριστω για το ETK και ας μην ειμαστε και φιλοι..
    Η αληθεια ειναι οτι στα ρεκτιφιε γινονται σχεδονο τα παντα... το θεμα ειναι κατα ποσο μια τετοια custom μοντιφα επηρεαζει την αξιοπιστια! Και εξηγω

    Αν ανοιξεις ''τσεπες'' στα μαμα πιστονια ή αν τα παρεις ολη την επιφανεια ενα πασο μπορει να αδυνατισεις πολυ το πιστονι ...με νουμερο ενα κινδυνο να σπασει το αυλακι του ελατηριου (της συμπιεσης μιας που ειναι το πανω)

    κοιτα λιγο την φωτο, ειναι αυτο που αναφερεται σαν top ring groove


  3. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    spar@ (25-07-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αληθεια ειναι οτι στα ρεκτιφιε γινονται σχεδονο τα παντα... το θεμα ειναι κατα ποσο μια τετοια custom μοντιφα επηρεαζει την αξιοπιστια! Και εξηγω

    Αν ανοιξεις ''τσεπες'' στα μαμα πιστονια ή αν τα παρεις ολη την επιφανεια ενα πασο μπορει να αδυνατισεις πολυ το πιστονι ...με νουμερο ενα κινδυνο να σπασει το αυλακι του ελατηριου (της συμπιεσης μιας που ειναι το πανω)

    κοιτα λιγο την φωτο, ειναι αυτο που αναφερεται σαν top ring groove

    δεν μιλαμε για φλατ πιστόνη... τρως την μπομπα που λενε

  5. #4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν μιλαμε για φλατ πιστόνη... τρως την μπομπα που λενε
    ε ναι...το ''τακουνι'' μπορεις να το φας...

  6. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    spar@ (25-07-10)

  7. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    για αυτο υπαρχουν τα ρεκτιφιε για να μπορεις να διαμορφωσει τα πιστονια σου οπως σε βολευουν και οι χοτρες φλαντζες για να κατεβαζεις συμπιεση....
    ευχαριστω για το ETK και ας μην ειμαστε και φιλοι..
    Ναι κοίτα, μέχρι ένα όριο.

    Και είναι σαφώς καλύτερο και ευκολότερο να παραγγείλεις καινούρια custom Πιστόνια από το να κατεργαστείς τα παλιά.

    Με τη λογική ότι θα ανοίξεις μοτέρ, θα αλλάξεις πιστόνια μπιέλες, βίδες φλάτζες και γενικά ΟΛΑ καινούρια και θα τσιγγουνευτείς να πάρεις ένα σετ πιστόνια;

    Ναι μπορεί να γίνουν όλα, αλλά το θέμα είναι ότι αν γίνει να γίνει σωστά.

    Παρακαλώ,με ένα τσακωμό δεν γίνεσαι εχθρός.

  8. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    m-power_01 (14-06-10)

  9. #6
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι κοίτα, μέχρι ένα όριο.

    Και είναι σαφώς καλύτερο και ευκολότερο να παραγγείλεις καινούρια custom Πιστόνια από το να κατεργαστείς τα παλιά.

    Με τη λογική ότι θα ανοίξεις μοτέρ, θα αλλάξεις πιστόνια μπιέλες, βίδες φλάτζες και γενικά ΟΛΑ καινούρια και θα τσιγγουνευτείς να πάρεις ένα σετ πιστόνια;

    Ναι μπορεί να γίνουν όλα, αλλά το θέμα είναι ότι αν γίνει να γίνει σωστά.

    Παρακαλώ,με ένα τσακωμό δεν γίνεσαι εχθρός.
    θα παραγγειλεις καινουρια πιστονια δηλαδη μια εξαδα+ ρεκριφιε + ελατηρια.... επισης δεν τα τρως μονο για να μην βρισκουν επανω.... το πιστονι γινεται πιο ελαφρυ και επισης μπορεις να κανεις και αλλα ομορφα πραγματακια επανω στα εμβολα.... να του χαιδεψεις τα αυτακια για να γινει πιο ελαφρυ ακομη...συνηθως αυτο το κανουμε σε καινουργια πιστονια...για παραδειγμα εγω στο δικο μου εχω ασελγησει επανω τους πριν τα βαλω και ηταν καινουρια...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP