 
 
		η λύση είναι πια για κατι το οποίο έχει ακόμη εγγύηση. το πας απο εκεί που το πήρες και λές γεια σας έχω αυτο το πρόβλημα φτιάξτε το και δεν σκοτίζεσαι για τίποτα.. κατα πάσα πιθανοτητα ειναι απο κάποια ενημέρωση των 7 και σου έκανε ασυμβατότητα. όταν κάτι έχει εγγύηση δεν πειράζουμε τίποτα ποτέ μόνοι μας..
 
 
		δεν ειναι καλυτερο να μην παιδευεσαι και να μην γινει καμια μαλακια και χασεις την εγγυηση?
εγω στο λεω γιατι εχω δουλεψει σε δυο εταιριες και να ξερεις οτι κατι τετοια ψαχνουν για να σου που α εβαλες χερι δεν το καλυπτει η εγγυηση και ας μην εχει καμια σχεση με αυτο που εχει παθει το μηχανημα αυτο που εκανες εσυ