Σελίδα 8 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 128

Θέμα: Ε46Ci μετατροπή σε Look M3 E46

  1. #71
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν ξερω να γραφτηκε καπου(αν και δεν νομιζω) αλλα χρειαζεσαι κομπλε πισω γεφυρα Μ3 για να εχεις τα ακρα Μ3 και τα φρενα Μ3!! δλδ θες και διαφορικο και κεντρικο ο οποιος θελει ιστορια για να κουμπωσει σωστα με το δικο ου μοτερ!! τα ημιαξονια αλλιως δεν κουμπωνουν τα δικα σου πανω στα ακρα του Μ3! ενα ελαχιστο κοστος ειναι το 1000ρικο στην καλυτερη αλλλα πολυ δυσκολα να το βρεις σε τετοια τιμη!!!!

  2. #72
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    628
    Thanked
    462
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κοινως πας για πληρη μετατροπη σε Μ3 στο τελος.Αλλα θα ηθελα να μου αιτιολογησετε το θεμα με τους αποστατες και γιατι δεν πρεπει να χρησιμοποιουνται.

  3. #73
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    γιατι Δημητρη μπορει να δεις ξαφνικα να περναει ζαντα απο διπλα σου και θα αναρωτιεσαι
    τι εγινε τωρα!!

  4. #74
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    628
    Thanked
    462
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μητσο λαικιζεις τωρα Τελως παντων στην συγκεκριμενη μετατροπη οπου τα φτερα ειναι μεγαλυτερα νομιζω οτι δεν υπαρχει προβλημα να τοποθετηθουν αποστατες απο το να μπεις στην διαδικασια να αλλαξεις ακρα κτλ και στο τελος να σου ερθει ο κουκος αηδονι.Το μονο θεμα ειναι η φθορα των ρουλεμαν αλλα δεν εχω δει καποιον να εχει αναφερει καποιο προβλημα.Σε αυτο το θρεντ που διαβασα πολλα παιδια εχουν τοποθετησει οπως και εγω και δεν εχω κανενα παραπονο.
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1717

  5. #75
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ξερω να γραφτηκε καπου(αν και δεν νομιζω) αλλα χρειαζεσαι κομπλε πισω γεφυρα Μ3 για να εχεις τα ακρα Μ3 και τα φρενα Μ3!! δλδ θες και διαφορικο και κεντρικο ο οποιος θελει ιστορια για να κουμπωσει σωστα με το δικο ου μοτερ!! τα ημιαξονια αλλιως δεν κουμπωνουν τα δικα σου πανω στα ακρα του Μ3! ενα ελαχιστο κοστος ειναι το 1000ρικο στην καλυτερη αλλλα πολυ δυσκολα να το βρεις σε τετοια τιμη!!!!
    Αν το θεμα ειναι το λοοκ, δεν χρειαζεται να κανει τιποτα απο ολα αυτα και εξηγουμε:

    Πισω το φαρδυτερο μετατροχιο του Μ3 δημιουργηται απο τις ζαντες Μ3 με οφσετ 26μμ.Δηλαδη για να βγουν η ζαντες εξω και να μην φαινεται σαν ανορεξικο το αμαξι βαζουμε ζαντες με οφσετ26, δεν χρειαζεται μηχανικα.

    Αντιθετα εμπρος το φαρδυτερο μετατροχιο του Μ3 δημιουργηται απο τα ψαλιδια Μ3

    Οπως ειπαμε ομως και απο πανω η δουλεια γινεται και με τους αποστατες αν και δεν συνηστωνται

  6. #76
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ξερω να γραφτηκε καπου(αν και δεν νομιζω) αλλα χρειαζεσαι κομπλε πισω γεφυρα Μ3 για να εχεις τα ακρα Μ3 και τα φρενα Μ3!! δλδ θες και διαφορικο και κεντρικο ο οποιος θελει ιστορια για να κουμπωσει σωστα με το δικο ου μοτερ!! τα ημιαξονια αλλιως δεν κουμπωνουν τα δικα σου πανω στα ακρα του Μ3! ενα ελαχιστο κοστος ειναι το 1000ρικο στην καλυτερη αλλλα πολυ δυσκολα να το βρεις σε τετοια τιμη!!!!
    νομιζω οτι εδω γραφω τον λογο που χρειαζεται η πισω γεφυρα!!!!!!!!

  7. #77
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    174
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τι κοπος και τι εξοδα και ολα αυτα...γιατι;!;!;!; :-Ο
    Ν.

  8. #78
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    νομιζω οτι εδω γραφω τον λογο που χρειαζεται η πισω γεφυρα!!!!!!!!
    Συμφωνω, θελεις ακρα με φρενα, ημιαξονια,γεφυρα, διαφορικο, φτιαχτο κεντρικο αξονα και αντιστρεπτικη.Μονο τα ψαλιδια που βιδωνουν στην γεφυρα ειναι ιδια.Καλο θα ηταν να τοποθετηθει και η μπαρα που συνδεει την πισω γεφυρα με το σασι αν και ειναι μια πολυ δυσκολη εργασια

  9. #79
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Fad3In Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι κοπος και τι εξοδα και ολα αυτα...γιατι;!;!;!; :-Ο
    Ν.

    στο δικό σου αμάξι έχεις βελτιώσει κάτι; οτιδήποτε...
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  10. #80
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.043
    Thanked
    1755
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πες οτι δεν τα αλλαζει ολα αυτα και κραταει τα δικα του το παλικαρι με αποστατες!
    οταν τελειωσει με το καλο το project του θα εχει ενα Μ3 με φρενα απο 318.
    επισης οι εξατμισεις αφου δεν θα βαλει πατωμα και κατ'επεκταση καζανι απο Μ3 δεν θα δουλευουν και οι 4 αποληξεις!

Σελίδα 8 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP