


Τελικα αλλαξα τσιμουχακια στο βανος μαζι με τα ρουλεμαν του εσωτερικα στα πιστονακια και ολες τις φλατζες που χρειαζονται γυρω γυρω.
Διαφορά παρατήρησα κυριως στα μεσαια, αλλα γενικα δε θεωρω οτι αν καποιος δεν εχει προβλημα οπως εμενα που αρχισε να κροταλιζει οτι αξιζει να ασχοληθει, εκτος αν μπορει να το κανει μονος του και να ριξει αρκετα το κοστος σε συνδιασμο με το να αλλαξει και καμια φλατζα ψευτοκαπακου.
Εγω το ειχα στο πισω μερος του μυαλου μου οτι θα το εκανα μια μερα, κυριως για ψυχολογικους λογους και απλα αναγκαστηκα να το κανω νωριτερα.
Τα συμπτωματα παντως που ειχα προηγουμενως οπως το να βουταει λιγο το ρελαντι πριν παει εκει που πρεπει και να κανει σκαμπανεβασματα ροπης (λαγουδακια) στις χαμηλες στροφες παρεμειναν.
Ολοι οι αισθητηρες ειναι οι εργοστασιακοι οποτε θελει αρκετο ψαξιμο και πλεον εχω βαρεθει.
Καταναλωση και γενικη συμπεριφορα κινητηρα παρεμεινε η ιδια, το μοτερ αγριεψε απο ηχο παντως.