Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 40

Θέμα: Υγρο ψυγειου

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.615
    Thanked
    6746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιάννη μια χαρά θα ήταν αν δεν τα αλλάζαμε ! Εμείς έχουμε δοκιμάσει όλοι από μια μάρκα aftermarket και έχουμε και άποψη χαχαχα
    Έχω ξαναπεί νομίζω για το Civic που είχα, είχε αυτοκόλλητο στο καπό " Replace coolant every 200.000 km or 10 years " Εμείς μέχρι τότε
    έχουμε αλλάξει το μισό κύκλωμα ψύξης !

  2. The Following 5 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    A8hnaios (07-10-25), BILL007 (27-08-25), dreamer (26-08-25), GiannisRob (26-08-25), isou (26-08-25)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.070
    Thanked
    665
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιάννη μια χαρά θα ήταν αν δεν τα αλλάζαμε ! Εμείς έχουμε δοκιμάσει όλοι από μια μάρκα aftermarket και έχουμε και άποψη χαχαχα
    Έχω ξαναπεί νομίζω για το Civic που είχα, είχε αυτοκόλλητο στο καπό " Replace coolant every 200.000 km or 10 years " Εμείς μέχρι τότε
    έχουμε αλλάξει το μισό κύκλωμα ψύξης !
    αποτιβλεπω ολοι εχετε αλλαξει,καλα παω δλδ. νορμαλ πραγματα.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (27-08-25), nikos valvetronic (27-08-25)

  5. #3
    Εγγραφή
    27-04-16
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    223
    Thanked
    299
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω ξαναπεί νομίζω για το Civic που είχα, είχε αυτοκόλλητο στο καπό " Replace coolant every 200.000 km or 10 years " Εμείς μέχρι τότε
    έχουμε αλλάξει το μισό κύκλωμα ψύξης !
    Πάντως τα παλιά Honda (είχα τρία από δαύτα), ήταν μαύρα ΣΚΥΛΙΑ, πιθανότατα το γνωρίζετε όλοι....με ένα CRX VTEC που είχα κάποτε, κάποια στιγμή έβαλα πολύ λεπτό λάδι (νομίζω Motul 300V 0W-40 αν θυμάμαι καλά, έχουν περάσει και 30 χρόνια) και πήγα για ΣΚ τελείως τάπα μέχρι Ξολόκαστρο και πίσω (μιλάμε για κόφτες συνεχώς, τελικές σε 3-4 σημεία και άλλα ωραία). Γυρνώντας δεν κλείδωνε το VTEC και μου άναψε και η πίεση, παρόλα αυτά συνέχισα ακάθεκτος να το σκίζω Γυρνώντας στο μηχανικό μου, βγάζει τάπα και βγαίνει ίσα-ίσα ένα κουτάκι coca-cola λάδι !! Το είχε κάψει ? (μάλλον όχι) είχε διαρρεύσει ? (μάλλον). Το θέμα είναι ότι το μοτέρ δεν έκανε κιχ, και μέχρι που τελικά αποσύρθηκε από την κυκλοφορία, το αυτοκίνητο γάζωνε κανονικότατα....

  6. The Following 3 Users Say Thank You to The Ace For This Useful Post:

    BILL007 (02-09-25), BMWdakias81 (29-08-25), nikos valvetronic (29-08-25)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP