
Αρχικό μήνυμα απο
GiannisRob
Καλημέρα αγαπητέ!
Ίδιο μοτέρ έχω και γω σε E39, χρησιμοποιώ το ίδιο λάδι με εσένα απ' όταν το πήρα, με αλλαγές κάθε 10.000 χλμ περίπου με μικτή χρήση (πόλη και ταξίδια, ήρεμη και νευρική οδήγηση) και τελευταία φορά που βγήκε το καπάκι για να αλλάξω εκκεντροφόρο, το μοτέρ ήταν πεντακάθαρο μέσα. Γενικά, αν θες καθαρό μοτέρ αρκούν οι συχνές αλλαγές λαδιών, ότι λάδι και αν χρησιμοποιείς. Για την ιστορία, έχω και ένα Clio του 1990 στο οποίο ο πατέρας μου (που το πήρε καινούριο τότε) άλλαζε λάδια κάθε 7.500 χλμ και όταν μου το έδωσε, συνέχισα αυτό του χούι. Πέρισυ, γύρω στις 450.000 χλμ που βγάλαμε ψευτοκάπακο για να ρυθμίσουμε βαλβίδες, το μοτέρ ήταν πεντακάθαρο μέσα. Σημειωτέον ότι βάζω 10w40, συνήθως Elf ή κάτι αντίστοιχο, ότι έχει φθηνό στο μαγαζί με ανταλλακτικά που ψωνίζω.
Πάμε τώρα στην περίπτωση σου. Αν είσαι σωστός στις αλλαγές λαδιών και πάραυτα έχεις αυτή την εικόνα, μάλλον θέλεις καινούρια τάπα λαδιού, καθώς αυτή που έχεις δε στεγανώνει πλήρως, περνάει υγρασία στο μοτέρ γύρω από την οπή πλήρωσης λαδιού, αναμινγύεται με το λάδι και τοπικά έχεις αυτή την εικόνα.
ΥΓ, το 0w30 είναι όντως λεπτό για τους Μ54, ειδικά αν το ζορίζεις. Επίσης, με 40 βαθμούς θερμοκρασία το λάδι αυτό είναι σα νερό, φαντάσου στις θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα. Επίσης, να ξέρεις ότι ο Β22 δεν έχει oil squirters στο κάτω μέρος των κυλίνδρων...