Αν εννοείς να καθαρίσουν μπεκ και -ίσως- πιστόνια, τότε οποιοδήποτε ΚΑΛΟ γενικό καθαριστικό για diesel σου κάνει, προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει 1-2 φορές το STP Ultra 5-1 που κάνει τα πάντα όλα.
Αν εννοείς να καθαρίσουν εισαγωγή και βαλβίδες, αυτό δεν μπορεί να γίνει με πρόσθετο στο ντεπόζιτο, θέλει είτε ψεκαστικό καθαριστικό στην εισαγωγή (εγώ χρησιμοποιώ το Liqui-Moly), είτε blasting (πολύ δύσκολο σε diesel) είτε άνοιγμα και κανονικό καθάρισμα (το οποίο εγώ έκανα στα 75Κ χλμ). Σημείωση ότι τα ψεκαστικά καθαριστικά δεν κάνουν δουλειά αν έχουν δημιουργηθεί deposits, οπότε είναι περισσότερο για συντήρηση π.χ. σε κάθε service για να μην δημιουργηθούν deposits.









Απάντηση με παράθεση


