-
Έχει πολλά σημεία για να χάσει όρεξη να έχεις. Εκτός από τα προφανή κολλάρα που βλέπεις είναι και κάποια
κρυφά του καλοριφέρ πίσω από το μοτέρ. Επίσης έχει και μια τάπα το κεφαλάρι η ο οποία έχει o-ring και χάνει
και από εκεί. Άλλο σημείο είναι o αισθητήρας επάνω στο κολλάρο το κάτω του ψυγείου που είναι για το όργανο της θερμοκρασίας
μέσα στο καντράν. Το δοχείο της διαστολής που ανοίγει ρωγμή όταν ζεσταίνεται και χάνει και από εκεί.
Τα έχω πάθει όλα στο 46αρι. Ν42Β20. Κάθε φορά θυμόμουν (όχι νοσταλγούσα μην μπερδευόμαστε) το Civic
που είχα, είχε αυτοκόλλητο μέσα στο καπό "Replace coolant every 10 years or 200.000 km)
-
The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:
dreamer (10-02-25), isou (09-02-25)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP