Ετσι ακριβως κανει και το δικο μου! Για παραδειγμα σημερα ξεκινησα με 1η στην κινηση και μολις επιασα 5χλμ και αφησ γκαζι το αμαξι δεν κρατησε ποτε ρελαντι και απλα εσβησε.
Που μπορει να ελεγχθει η εκδοση του λογισμικου και αν χρειαστει να περαστει η τελευταια ?
Επισης ξερετε αν υπαρχει η επιλογη για ηλεκτρικο βεντιλατερ εναντι του υδραργυρικου και τι επιλογες σε θερμοστατη εβγαζαν αυτα τα μοτερ? Απ οτι εχω καταλαβει ο θερμοστατης μου πρεπει να ειναι 88 βαθμων κελσιου καθως δουλευει μονιμως 88-93. Ακομα και σε κατηφορα πολυ δυσκολα κατεβαινει κατω απο 85 τουλαχιστον με τις παρουσες καιρικες συνθηκες.
Ειναι πολυ ενοχλητικο οταν νιωθω οτι το αμαξι ψοφαει τελειως οταν ειναι ζεστο και πηγαινει με το βεντιλατερ κομπλαρισμενο. Για να μην αναφερω και το θορυβο που βγαζει το φυσημα του λες και ειναι λεωφορειο.