Πραγματικα Σπύρο. Δεν καταλαβαίνω ποιο το νόημα να ξοδεύεις αρκετές χιλιαδες ευρω πανω σε ενα αυτοκινητο, να το στηνεις οπως λιγα στην περιοχη, να το μετατρεψεις σε ενα οπλο που καταπινει τις στροφες και απο την αλλη να σκεφτεσαι τη μεση καταναλωση σου την τελευταια βδομαδα.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
Aμα βαλω κατω 40.000 χιλιομετρα το χρονο, με μια διαφορα 4 λιτρα στα 100, ειμαστε στα 1600 λιτρα. 1.5 το λιτρο, 2.400 ευρω σα να λεμε. βαλε κ οτι το πετρελαιο ειναι πιο φθηνο... ειναι πολλα τα λεφτα.. Και οπως εχουμε πει κ απο κοντα ρε γιαννη.. Τι πολυστροφος??? Μια φορα χρειαστηκε να στροφαρει κ μου δωσε ολες τις βαλβιδες στο χερι...
Τι πολυστροφος?
Οταν το ντιζελ κρεμαει πανω απο τις 4500 στροφες και εσυ γενικα αλλαζεις ταχυτητα στις 5500 με 6000, και οταν φρεναρεις στην κανελοπουλου μπιγωντας την 1η στο κιβωτιο οταν εχεις 60-70 στο κοντερ, τοτε μετραει ο κινητηρας. Οπως επισης μετραει και οταν θελεις να αξιοποιησεις ολα αυτα τα καλουδια που εχεις βαλει στο αυτοκινητο σου, και βεβαια, τα χρηματα που ξοδεψες.