Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 23

Θέμα: Πτώση στην τιμή του αργού πετρελαίου??

  1. #11
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δυσκολο πραγμα το πετρελαιο Ηλια! Ουτε ετοιμοπαραδοτα καινουρια βρισκεις, ουτε μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση. Ασε που αν δεν κανω λαθος εχουν αυξημενο κοστος συντηρησης.

    Αλλα το σημαντικοτερο ειναι αυτο: Για ποση διαφορα στο κοστος χρησης εισαι διατεθειμενος να αποχωριστεις εναν ευστροφο βενζινοκινητηρα?

  2. #12
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Aμα βαλω κατω 40.000 χιλιομετρα το χρονο, με μια διαφορα 4 λιτρα στα 100, ειμαστε στα 1600 λιτρα. 1.5 το λιτρο, 2.400 ευρω σα να λεμε. βαλε κ οτι το πετρελαιο ειναι πιο φθηνο... ειναι πολλα τα λεφτα.. Και οπως εχουμε πει κ απο κοντα ρε γιαννη.. Τι πολυστροφος??? Μια φορα χρειαστηκε να στροφαρει κ μου δωσε ολες τις βαλβιδες στο χερι...

  3. #13

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και οπως εχουμε πει κ απο κοντα ρε γιαννη.. Τι πολυστροφος??? Μια φορα χρειαστηκε να στροφαρει κ μου δωσε ολες τις βαλβιδες στο χερι...
    τρωγεσαι να τα ακουσεις μου φαινεται...

  4. #14
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πραγματικα Σπύρο. Δεν καταλαβαίνω ποιο το νόημα να ξοδεύεις αρκετές χιλιαδες ευρω πανω σε ενα αυτοκινητο, να το στηνεις οπως λιγα στην περιοχη, να το μετατρεψεις σε ενα οπλο που καταπινει τις στροφες και απο την αλλη να σκεφτεσαι τη μεση καταναλωση σου την τελευταια βδομαδα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aμα βαλω κατω 40.000 χιλιομετρα το χρονο, με μια διαφορα 4 λιτρα στα 100, ειμαστε στα 1600 λιτρα. 1.5 το λιτρο, 2.400 ευρω σα να λεμε. βαλε κ οτι το πετρελαιο ειναι πιο φθηνο... ειναι πολλα τα λεφτα.. Και οπως εχουμε πει κ απο κοντα ρε γιαννη.. Τι πολυστροφος??? Μια φορα χρειαστηκε να στροφαρει κ μου δωσε ολες τις βαλβιδες στο χερι...
    Τι πολυστροφος?
    Οταν το ντιζελ κρεμαει πανω απο τις 4500 στροφες και εσυ γενικα αλλαζεις ταχυτητα στις 5500 με 6000, και οταν φρεναρεις στην κανελοπουλου μπιγωντας την 1η στο κιβωτιο οταν εχεις 60-70 στο κοντερ, τοτε μετραει ο κινητηρας. Οπως επισης μετραει και οταν θελεις να αξιοποιησεις ολα αυτα τα καλουδια που εχεις βαλει στο αυτοκινητο σου, και βεβαια, τα χρηματα που ξοδεψες.


  5. #15
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δυσκολο πραγμα το πετρελαιο Ηλια! Ουτε ετοιμοπαραδοτα καινουρια βρισκεις, ουτε μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση. Ασε που αν δεν κανω λαθος εχουν αυξημενο κοστος συντηρησης.

    Αλλα το σημαντικοτερο ειναι αυτο: Για ποση διαφορα στο κοστος χρησης εισαι διατεθειμενος να αποχωριστεις εναν ευστροφο βενζινοκινητηρα?
    Το κόστος κτήσης ναι είναι παραπάνω.

    Αλλά το κόστος συντήρησης από και ως που μεγαλύτερο στο ντίζελ;

    Λάδι, φίλτρα και μάλιστα όχι μπουζί.

    Τα ίδια λάδια με τα βενζινοκίνητα παίρνουν,τα φίλτρα πάνω κάτω τα ίδια κάνουν τα σέρβις στα ίδια χλμ γίνονται, οπότε;

    Εγώ πάντως βενζίνη ΔΕΝ ξαναγοράζω.

    Είμαι γεμάτος από τις 1500 μέχρι και τον κόφτη στις 4900, και όταν λέμε γεμάτος εννοούμε με 30κιλά ροπή.

    Κατανάλωση 6 με 7 λίτρα στα 100,ΣΥΝΟΛΙΚΑ, και αν έχεις και κρουζ κοντρόλ στην εθνική είμαι 100%σίγουρος θα πέσει και άλλο.

  6. #16
    Εγγραφή
    18-05-10
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    697
    Thanked
    635
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το κόστος κτήσης ναι είναι παραπάνω.

    Αλλά το κόστος συντήρησης από και ως που μεγαλύτερο στο ντίζελ;

    Λάδι, φίλτρα και μάλιστα όχι μπουζί.

    Τα ίδια λάδια με τα βενζινοκίνητα παίρνουν,τα φίλτρα πάνω κάτω τα ίδια κάνουν τα σέρβις στα ίδια χλμ γίνονται, οπότε;

    Εγώ πάντως βενζίνη ΔΕΝ ξαναγοράζω.

    Είμαι γεμάτος από τις 1500 μέχρι και τον κόφτη στις 4900, και όταν λέμε γεμάτος εννοούμε με 30κιλά ροπή.

    Κατανάλωση 6 με 7 λίτρα στα 100,ΣΥΝΟΛΙΚΑ, και αν έχεις και κρουζ κοντρόλ στην εθνική είμαι 100%σίγουρος θα πέσει και άλλο.
    δε σου φταιει κανεις πο εισαι καφρος, αμα οδηγουσες σαν ανθρωπος κατω απο 5 θα ηταν

  7. #17

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το κόστος κτήσης ναι είναι παραπάνω.

    Αλλά το κόστος συντήρησης από και ως που μεγαλύτερο στο ντίζελ;

    Λάδι, φίλτρα και μάλιστα όχι μπουζί.

    Τα ίδια λάδια με τα βενζινοκίνητα παίρνουν,τα φίλτρα πάνω κάτω τα ίδια κάνουν τα σέρβις στα ίδια χλμ γίνονται, οπότε;
    Μονο για την τρομπα πετρελαιου ειναι ισως το ζητημα...αν και δεν ξερω αν βγαζουν προβλημα τα bmw ουτε ποσο παει ουτε στα ποσα χιλιομετρα! Αλλα ξερω γενικα οτι εκει πασχουν τα ντιζελ

  8. #18
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γενικα οι τρομπες πετρελαιου στα γερμανικα αυτοκινητα αντεχουν παρα πολυ σε αντιθεση με τα ιαπωνικα. Χρησιμοποιουν αλλα μεταλλα και αντεχουν την εξαιρετικη ποιοτητα καυσιμων της Ελλαδας. Τι εννοω? Σε ενα ιαπωνικο η τρομπα θα ζητησει επισκευη κατα μεσο ορο στα 200.000 χλμ. Ενα γερμανικο θα βγαλει τα διπλα. Μια γενικη επισκευη τρομπας που καναμε περσι σε ενα navara κοστισε σκαρτα 300 ευρω. Καινουρια ειναι στα 1000+ αλλα δεν υπαρχει ποτε λογος να την αλλαξεις. Το ντιζελ συμφερει απ οπου κ αν το πιασεις.

  9. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    PSDEDES (01-07-10)

  10. #19
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και για την ελληνικη νομοθεσια περι ντιζελ τι εχεις να πεις?

    Οσο για το ποσο επιβαρυνει το περιβαλλον? Και να μην σταθουμε μονο στις εκπομπες CO2 γιατι αυτη ειναι μονο η μια οψη του νομισματος.

    Γιατι να τα νιτρωδη και νιτρικα (NO2- και ΝΟ3-) δεν κανει κανενας λογο. Τα ιοντα αυτα ειναι απο τους μεγαλυτερους παραγοντες που συμβαλλουν στην δημιουργια οξινης βροχης (αφου με H2O δινουν HNO3 δηλαδη νιτρικο οξυ) και ειναι σχεδον ανυπαρκτα στις εκπομπες των βενζινοκινητηρων, ενω ενας ντιζελ κινητηρας βγαζει τονους απο δαυτα. Το ιδιο ισχυει και για τα θεεικα (SO2-2) τα οποια δινουν το θειικο οξυ.

  11. #20
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δε θελω καν να σχολιασω την ελληνικη νομοθεσια. Χτυπαει τα ντιζελ οταν κανενα διυλιστηριο δεν εχει φιλτρα και μειωνουν και καλα τους ρυπους τους καιγοντας τις εκπομπες τους. Ενα τετοιο πραγμα μονο του μολυνει πολυ περισσοτερο απο ολα τα αυτοκινητα της Ελλαδας μαζι. Συγνωμη αλλα οταν βλεπω τετοια γυρω μου δεν θα κατσω να σκασω. Εξαλλου Γιαννη και τα ντιζελ πλεον εχουν καταλυτες. Το βασικο τους προβλημα ειναι τα μικροσωματιδια, για τα οποια πλεον υπαρχουν και τα φιλτρα μικροσωματιδιων. Οχι, ειλικρινα πιστευω οτι θα κοιμαμαι ησυχος.

  12. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    PSDEDES (01-07-10)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP